Cea de-a doua editie a comunicarii Tefal, “Fabrica de Clatite”, a luat startul printr-un show culinar interactiv, organizat de Pure Media Solutions.
Marci precum Carrefour, Life-Med si un dezvoltator imobiliar nu au aflat ca Legea 185/2013 privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate a intrat deja in vigoare de la sfarsitul anului 2015
“DeLivada este un business nascut din pasiunea unui antreprenor roman de a fi aproape de agricultura, de pamantul roditor din zona Vrancei si de consumatorul roman ce are la dispozitie fructe proaspete romanesti. “ declara Dochita Zenoveiov, Brand Inovator la INOVEO.
ALDE. O Romanie liberala, dar care incalca Legea Publicitatii Outdoor. Zona protejata Arcul de Triumf, in Dosarul Publicitatii Stradale.
In ordinea distantei pana la salile de curs: Bucuresti 2021, IKEA, Adidas, Blue Air si Vodafone. Sa nu uitam nici momentul Pepsi din fundal.
Platforma de comenzi adaptata clientului de costume Braiconf “Made to Measure” ar putea fi estimata la aproximativ 10.000 de euro, insa logistica productiei si a managementului de produs ar putea sa se ridice la cateva zeci de mii de euro, p otrivit unor surse adplayers din piata de profil
Consultantii de brand condusi de Dochita Zenoveiov anunta rebranding-ul pentru Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile tranvilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan
Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
Clasament al creativitatii agentiilor, Gunn Report masoara aceasta performanta in baza premiilor si distinctiilor obtinute de agentii in peste 50 de festivaluri si competitii internationale de profil.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: