Brand nou si parteneri noi pentru Cupa Romaniei: UPC si Kaufland.
  Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016,  de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal,  odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
Cheltuieli de 128,805 euro pre-campania electorala. Nicusor Dan a publicat si lista donatorilor.
Potrivit nicusordan.ro, in perioada de pre-campanie electorala (p ȃ na pe 5 mai inclusiv), Nicusor Dan si Uniunea Salvati Bucurestiul au str ȃ ns donatii in valoare de 782.296 lei (aproximativ 174.000 euro). 
Spoturi reclamate la CNA: Caroli, Skittles, Rompetrol, Orange, eMag, Nicorette, Fox si jocuri
 Oarecum mai rar intrate in dezbatere, pe agenda sedintei de marti, 17 mai a consiliului se gasesc si  spoturi publicitare la posturile de radio: Colon protect,  Digex ( cu pdv RAC),  Uractiv,  Proimmunity ( cu pdv RAC),  Salviasept Kids (cu pdv RAC),  Fleximobil.
Regia mai arata ca: „In statiile metroului se pot amplasa spatii comerciale si panouri de publicitate fixate rigid, avizate de S.C.T.M.B. METROREX S.A. si de proiectantul general. Proiectarea si exploatarea spatiilor comerciale se va face fara sa se aduca atingere functionalitatii si sigurantei metroului, cu respectarea legislatiei in vigoare.”
United a castigat contul de servicii de marketing si comunicare al ansamblului de birouri Oregon Park
  Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul  de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
500.000 USD in primul weekend "Captain America: Razboi Civil" . Record de box office in Romania.
Productia a depasit incasarile cu 247% fata de ”Captain America: Soldatul Iernii”, cu 188% fata de ”Iron Man 3”, cu 125% comparativ cu incasarile ”Avengers: Sub semnul lui Ultron” si chiar ”Batman vs. Superman”, fata de care a inregistrat incasari mai mari cu 71%.
 Cu 25 de companii si afaceri de 40-50 milioane euro, membrii APIIP au trasat obiectivele asociatiei
 Printre acestea se numara atragerea unui numar  de  peste 40 de membri, promovarea membrilor si industriilor reprezentate si inlesnirea comunicarii cu potentialii clienti ai companiilor care au aderat la asociatie.
Carmen Bruma imaginea brandului Beautin Collagen in noua campanie DDB
 DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements,  avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma. 
Noua directie "Spune Da". Campanie Danonino integrata si strategie de comunicare nisata.
Sustinuta prin spot TV , concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital, IMAGE PR , Parenting ADS si in-store Avangraphics.
Facebook Live cooking show Tefal cu 80.000 de vizualizari in direct. Acoperire de 300.000.
Proiectul a fost posibil prin implicarea unei echipe Tefal, Saatchi & Saatchi si The Geeks. Comunicarea a fost asigurata de agentia Pure Media.
 
PUBLICITATE: