Aproape 300.000 EUR din 2% pentru Salvati Copiii. Sprijin acordat Spitalului "Sfantul Pantelimon"
 Salvati Copiii Romania a donat miercuri, 20 aprilie, Spitalului Clinic de Urgenta ”Sfantul Pantelimon” din Bucuresti un incubator performant si o masa radianta cu sistem de resuscitare, in valoare de 26.000 de euro.
7 agentii in licitatie de un an. Brico Depot la Havas. 500 Mii euro pe an creatie, strategie si productie
 Potrivit unor surse adplayers apropiate concursului, pe langa Havas Romania, castigatoarea licitatiei, printre agentiile invitate in pitch-ul de creatie strategie si productie de publicitate s-au mai numarat  DDB, GMP, Violet si alte trei nume cu expertiza in categorie
Nou packaging design Fanta. Campanie integrata cu activari inedite si panouri stradale inovative.
 Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
Proiect special impotriva Bolii Parkinson. Peste 72.000 de pacienti lupta doar in Romania.
 „Instalatia din Lalele”, Inspirata din povestile celor 72.000 de pacienti care lupta cu Boala Parkinson doar in Romania si construita in jurul simbolului international al bolii, laleaua rosie, proiectul transpune artistic prin lumina intermitenta si vibratia lalelelor unul dintre simptomele bine-cunoscute ale  bolii Parkinson, tremorul incontrolabil. 
Nicusor Dan estimeaza la 250.000 EUR campania la Primarie. Corturile, intre 12.000 si 13.000 EUR
 Nicusor Dan, candidatul independent  la Primaria Capitalei, a afirmat joi, 14 aprilie, in emisiunea Newsroom , la Realitatea TV ca a primit donatii pentru campanie de aproximativ 150.000 de euro din care a cheltuit in jur de 60-70.000 de euro.
Rogalski Damaschin PR a convins Asociatia Casiopeea in proiectele de strangere de fonduri pentru femeile afectate de cancerul la san
 Organizatoare de curse si marsuri roz pentru sustinerea femeilor afectate de cancerul de san, Asociatia Casiopeea are ca scop strangerea de fonduri pentru achizitionarea si donarea de proteze mamare femeilor care au suferit o mastectomie.
15.000 de participari in promotia Casa Carolistilor. Marele premiu Caroli si-a gasit locuitorii.
 Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
 Franc cheltui, franci primesti. Loializare ClickShop, garantata de Telekom.
 Garantat de Telekom, magazinul online clickShop.ro isi rasplateste clientii cu bani.
Incendiu la Metrou Piata Romana de la un tablou. Panourile de publicitate sunt ignifugate?
  Actualizare.  Incendiul a fost stins. A izbucnit in jurul orei 15.30 si a durat 20-30 de minute. 
Membru CNA solicita DNA numele televiziunilor din Dosarul Candidatului PNL la Primaria Capitalei, Ludovic Orban
Valentin-Alexandru JUCAN, Secretar de Stat si Membru in Consiliul National al Audiovizualului solicita DNA numele televiziunilor din dosarul referitor la punerea in miscare a actiunii penale si dispunerea luarii masurii controlului judiciar in legatura cu un candidat propus la primaria generala a Capitalei. Desi nu este nominalizat, cererea membrului CNA face referire la candidatul PNL la Primaria Generala a Capitalei, Ludovic Orban.
 
PUBLICITATE: