McCann Bucuresti in presa americana. "Brave Cut" pentru Fundatia Renasterea admirata in ADWEEK.
  Dupa campania ROM sau mai recenta comunicare  "Pie" pentru Paul , campanii care au facut sa curga articole de admiratie in presa de marketing si comunicare de peste ocean, creativii si strategii agentiei  McCann Bucharest  au mai impresionat Adweek cu o noua realizare.
Campania noului Gostat (Cris-Tim), semnata de Bloom Communication, We-Do si Impressum.
 Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci  si proprietate intelectuala.
Noua campanie de vara Activia cu Geometry Global, MEC, Image PR, Fieldstar si Syscom Digital
  Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
 Pierderi de 50% din achizitii online. 22 mln USD din adblocking. SAP Exchange Media promite eficienta.
  Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
100.000 EUR in campania Itsy Bitsy de 1 iunie. Scop: Zi libera si "Timp de calitate pentru parinti si copii"
  Campania este dublata de  „Copiii coloreaza viata” -  un eveniment de 1 iunie special organizat la Bucuresti de reteaua de posturi de radio
Publicitate pe o aeronava in premiera inca din 2001. Inovatii in productie outdoor & indoor de zeci de milioane de euro din 1993. A&M International
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema  „Romanians celebrate” care il celebra inca din 2001 pe Constantin Brancusi.
"Made in Romania" la ThinkDigital pentru 18 tari europene. "Turn up the volume of nature" WWF
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care  autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
ETI PUF de Ogilvy a rupt. Viral de 300.000 vizualizari pe youtube in doua saptamani
  In numai doua saptamani de la lansarea pe youtube in preajma Vacantei si Sarbatorilor de Pasti, unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din Turcia a devenit celebru in Romania cu spotul semnat de echipa de creatie de la Ogilvy & Mather Bucuresti
Coca-Cola in campanie integrata cu ocazia Euro 2016
  Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Brand nou si parteneri noi pentru Cupa Romaniei: UPC si Kaufland.
  Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016,  de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal,  odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
 
PUBLICITATE: