Publicatie online de 70.000 Euro in media banateana, pressalert.ro vrea o felie si de la Bucuresti.
Regia care vinde site-urile de autor scrise de Lucian Mandruta, Emma Zeicescu si Marina Almasan - Tarsago Romania, Digital Contact devine reprezentantul exclusiv de vanzari a publicitatii pe site-ul pressalert.ro incepand cu 1 iulie 2016.
Noul Arctic. McCann, MRM, UM si Image PR.
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
"Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia" Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
Mutare digitala intre 100-200 mii EUR. Mega Image la Kubis, de la Senior Hyperactive si Interactions.
Contactat de catre adplayers, Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive, nu a dezvaluit valoarea bugetului, motivand ca acesta va depinde nu doar de un pachet de servicii constant livrate ci si de proiecte noi care ar putea fi adaugate in perioada colaborarii.
  Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
 BT deschide cont pentru "Bucurestiul Intreprinzator" cu Next Advertising, Rogalski Damaschin si Three
 „Campania vine sa intareasca ideea ca Banca Transilvania este banca oamenilor intreprinzatori, care sustine business-urile cool” spun autorii proiectului
 BREXIT? "Divort" cu umor pentru britanicii indecisi
  Spotul indeamna britanicii sa ramana "inauntru" pentru a pastra "beneficiile" pe care le-ar putea pierde daca raman "pe dinafara".
Surse: Comunicare publica afisata gigant pe Guvern. Probabil cel mai mare mesh: 1.400-1.500 mp.
 Chiar daca mesajul publicitar nu a fost confirmat, din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mesh-ul gigant ar putea avea dimensiuni de aproape 1.500 mp (aproximativ 70m x 20m). 
Ray-Ban a inchis in Romania 33 site-uri cu produse contrafacute. Alte 39 in curs de inchidere. Vezi lista.
  Potrivit detinatorului marcii, rezultatele cautarilor pe Google sunt dominate de site-uri ilegale- 6 din primele 10 rezultate si 5 din primele 9 rezultate organice sunt reprezentate de site-uri care vand produse contrafacute!
Ce avem noi aici? Almette (Hochland) s-a facut "pufoasa" ca Branza Pufoasa Delaco.
  „Multumesc mult Hochland pentru ca ne copiati. O iau ca pe un compliment ca ati preluat de la Delaco nu numai denumirea Branza Pufoasa dar si fontul cu care e scris si chiar si norisorii" scrie Toni Delaco, produselor concurente Almette (Hochland).
 
PUBLICITATE: