100.000 EUR in campania Itsy Bitsy de 1 iunie. Scop: Zi libera si "Timp de calitate pentru parinti si copii"
  Campania este dublata de  „Copiii coloreaza viata” -  un eveniment de 1 iunie special organizat la Bucuresti de reteaua de posturi de radio
Publicitate pe o aeronava in premiera inca din 2001. Inovatii in productie outdoor & indoor de zeci de milioane de euro din 1993. A&M International
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema  „Romanians celebrate” care il celebra inca din 2001 pe Constantin Brancusi.
"Made in Romania" la ThinkDigital pentru 18 tari europene. "Turn up the volume of nature" WWF
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care  autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
ETI PUF de Ogilvy a rupt. Viral de 300.000 vizualizari pe youtube in doua saptamani
  In numai doua saptamani de la lansarea pe youtube in preajma Vacantei si Sarbatorilor de Pasti, unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din Turcia a devenit celebru in Romania cu spotul semnat de echipa de creatie de la Ogilvy & Mather Bucuresti
Coca-Cola in campanie integrata cu ocazia Euro 2016
  Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Brand nou si parteneri noi pentru Cupa Romaniei: UPC si Kaufland.
  Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016,  de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal,  odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
Cheltuieli de 128,805 euro pre-campania electorala. Nicusor Dan a publicat si lista donatorilor.
Potrivit nicusordan.ro, in perioada de pre-campanie electorala (p ȃ na pe 5 mai inclusiv), Nicusor Dan si Uniunea Salvati Bucurestiul au str ȃ ns donatii in valoare de 782.296 lei (aproximativ 174.000 euro). 
Spoturi reclamate la CNA: Caroli, Skittles, Rompetrol, Orange, eMag, Nicorette, Fox si jocuri
 Oarecum mai rar intrate in dezbatere, pe agenda sedintei de marti, 17 mai a consiliului se gasesc si  spoturi publicitare la posturile de radio: Colon protect,  Digex ( cu pdv RAC),  Uractiv,  Proimmunity ( cu pdv RAC),  Salviasept Kids (cu pdv RAC),  Fleximobil.
Regia mai arata ca: „In statiile metroului se pot amplasa spatii comerciale si panouri de publicitate fixate rigid, avizate de S.C.T.M.B. METROREX S.A. si de proiectantul general. Proiectarea si exploatarea spatiilor comerciale se va face fara sa se aduca atingere functionalitatii si sigurantei metroului, cu respectarea legislatiei in vigoare.”
United a castigat contul de servicii de marketing si comunicare al ansamblului de birouri Oregon Park
  Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul  de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
 
PUBLICITATE: