Potrivit bucatarilor McDonald’s Romania, agentiile Tribal Worldwide Romania si OMD au adus Pokémon Go in restaurantele din Piata Victoriei si Piata Unirii, in Bucuresti.
Digital marketing vandut 40% din prima zi. Proiectul inaugureaza cursurile Infinit Academy
 Trainingul intensiv Infinit Academy face parte dintr-o serie de cursuri de digital marketing si online media ce va debuta in luna august si care variaza intre 150 si 250 euro pe zi pentru fiecare persoana ( +TVA )
 De unde vine audienta? 14 canale media masurate pe hartie, site web, facebook si aplicatie de mobil.
  Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a comunicat de curand,  pentru 14 produse media,   primele rezultate de audienta globala corespunzatoare intregii populatii a Romaniei (14 – 74 ani). 
 600.000 de romani sufera de Hepatita C, iar 800.000 de Hepatita B. "Despre Curaj si Biruinta" cu cei care au invins boala.
  Lansata de Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Hepatice din Romania (APAH-RO) si avand in centru prezentarea unor povesti de succes, initiativa isi propune sa creasca accesul pacientilor  la tratamentele inovative pentru Hepatita C si sa imbunatateasca managementul ingrijirii pacientilor cu Hepatita B.
Jucator de 10 mln. EUR de produse in constructii. MAPEI vrea o crestere procentuala cu doua cifre.
  Infiintat in 1937 in Milano-Italia si avand  o cifra de afaceri de 2.5 mld. Euro,  grupul Mapei cuprinde astazi 68 de fabrici in 32 tari din intreaga lume si 8.500 de angajati.
Grayling Romania alaturi de Tuca Zbarcea & Asociatii lanseaza Regulatory Radar
  Instrumentul digital ofera utilizatorilor posibilitatea sa caute, sa monitorizezesi sa urmareasca proiecte de lege si reglementari, din momentul initierii pana la adoptarea sau respingerea lor de catre institutiile de decizie: Parlamentul, Guvernul sau organismele guvernamentale, Comisia Europeana etc
Publicatie online de 70.000 Euro in media banateana, pressalert.ro vrea o felie si de la Bucuresti.
Regia care vinde site-urile de autor scrise de Lucian Mandruta, Emma Zeicescu si Marina Almasan - Tarsago Romania, Digital Contact devine reprezentantul exclusiv de vanzari a publicitatii pe site-ul pressalert.ro incepand cu 1 iulie 2016.
Noul Arctic. McCann, MRM, UM si Image PR.
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
"Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia" Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
Mutare digitala intre 100-200 mii EUR. Mega Image la Kubis, de la Senior Hyperactive si Interactions.
Contactat de catre adplayers, Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive, nu a dezvaluit valoarea bugetului, motivand ca acesta va depinde nu doar de un pachet de servicii constant livrate ci si de proiecte noi care ar putea fi adaugate in perioada colaborarii.
 
PUBLICITATE: