600.000 de romani sufera de Hepatita C, iar 800.000 de Hepatita B. "Despre Curaj si Biruinta" cu cei care au invins boala.
  Lansata de Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Hepatice din Romania (APAH-RO) si avand in centru prezentarea unor povesti de succes, initiativa isi propune sa creasca accesul pacientilor  la tratamentele inovative pentru Hepatita C si sa imbunatateasca managementul ingrijirii pacientilor cu Hepatita B.
Jucator de 10 mln. EUR de produse in constructii. MAPEI vrea o crestere procentuala cu doua cifre.
  Infiintat in 1937 in Milano-Italia si avand  o cifra de afaceri de 2.5 mld. Euro,  grupul Mapei cuprinde astazi 68 de fabrici in 32 tari din intreaga lume si 8.500 de angajati.
Grayling Romania alaturi de Tuca Zbarcea & Asociatii lanseaza Regulatory Radar
  Instrumentul digital ofera utilizatorilor posibilitatea sa caute, sa monitorizezesi sa urmareasca proiecte de lege si reglementari, din momentul initierii pana la adoptarea sau respingerea lor de catre institutiile de decizie: Parlamentul, Guvernul sau organismele guvernamentale, Comisia Europeana etc
Publicatie online de 70.000 Euro in media banateana, pressalert.ro vrea o felie si de la Bucuresti.
Regia care vinde site-urile de autor scrise de Lucian Mandruta, Emma Zeicescu si Marina Almasan - Tarsago Romania, Digital Contact devine reprezentantul exclusiv de vanzari a publicitatii pe site-ul pressalert.ro incepand cu 1 iulie 2016.
Noul Arctic. McCann, MRM, UM si Image PR.
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
"Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia" Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
Mutare digitala intre 100-200 mii EUR. Mega Image la Kubis, de la Senior Hyperactive si Interactions.
Contactat de catre adplayers, Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive, nu a dezvaluit valoarea bugetului, motivand ca acesta va depinde nu doar de un pachet de servicii constant livrate ci si de proiecte noi care ar putea fi adaugate in perioada colaborarii.
  Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
 BT deschide cont pentru "Bucurestiul Intreprinzator" cu Next Advertising, Rogalski Damaschin si Three
 „Campania vine sa intareasca ideea ca Banca Transilvania este banca oamenilor intreprinzatori, care sustine business-urile cool” spun autorii proiectului
 BREXIT? "Divort" cu umor pentru britanicii indecisi
  Spotul indeamna britanicii sa ramana "inauntru" pentru a pastra "beneficiile" pe care le-ar putea pierde daca raman "pe dinafara".
 
PUBLICITATE: