Produsele si solutiile ecologice sau ”verzi” sunt aspirationale pentru 7 din 10 romani. Studiu Reveal Marketing Research.
  Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: “Observam ca tendintele generale reflecta o crestere a constientizarii fata de nevoia de a proteja mediul inconjurator, dar in acelasi timp ne confruntam si cu o crestere a incertitudinilor ce planeaza asupra impactului real al produselor si practicilor sustenabile.
Cerere in crestere pe piata de cafea gata preparata. HELL ICE COFFEE a mai lansat doua: Choco Latte si Black Coffee.
  Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania :   ”Avand in vedere crestrerea anuala a gamei de cafea gata preparata HELL ICE COFFEE atat pe piata locala, cat si pe cea internationala (in Romania brandul a crescut cu ~47% din punct de vedere al volumului vandut in 2022 si are o cota de piata de peste 30%), dar si noutatea pe care o reprezinta aceste noi arome, ne asteptam ca lansarea lor sa aiba un succes...
Jazz in the Park la Cluj, 1-3 septembrie, sub titlul celui mai nou concept pentru evenimente in aer liber HOME of IQOS
  Jazz in the Park este un eveniment al organizatiei Fapte, fondata la Cluj-Napoca in 2012. Organizatia Fapte organizeaza evenimente culturale cu impact in comunitate si are ca obiectiv promovarea artei, in special a muzicii, catre publicul larg, resemnificarea spatiilor publice sau a spatiilor cu insemnatate dintr-un oras, si, nu in ultimul rand, promovarea valorilor pozitive.
13.5 milioane de oameni din Europa, din care aproximativ 500.000 din Romania, sufera de alergie la ambrozie
  Printre solutiile cele mai abordate de romani la momentul actual pentru remedierea simptomelor alergice se numara: medicamentele antialergice, utilizarea mastilor, imunoterapia si curatarea propriu-zisa a hainelor, mainilor si a fetei dupa expunerea la ambrozie.
Telekom Romania Mobile introduce VoLTE si pentru utilizatorii de cartele preplatite
  Tehnologia VoLTE (4G/5G) permite, fara niciun cost aditional, efectuarea de apeluri de voce cu sunet de claritate HD si conexiune aproape instantanee pentru apelurile initiate.
Premiera in imobialiare de lux. Stejarii Collection, prima cladire rezidentiala din Bucuresti certificata Green Homes & BREEAM cu nivelul “Excelent”
  ,,Dubla certificare pe care am obtinut-o valideaza faptul ca prin constructia Stejarii Collection stabilim un nou standard de excelenta in dezvoltarea urbana si reconfirma totodata devotamentul nostru fata de calitate, inovatie, responsabilitate si un viitor mai curat pentru noi si generatiile urmatoare”, a mentionat Razvan Enache, Director General Tiriac Imobiliare.
Noua campanie Superoitele Profi, conduse de Domifiigo
  “Valul de iubire si rasunatorul succes generate anul trecut de aventurile urseroilor ne-au inspirat sa le aducem micilor nostri clienti un nou prilej de bucurie,” declara Marta Krolikowska, Director de marketing si comunicare, Profi. “De asta data, ne prezentam cu un grup vesel si multicolor de sapte oite puse pe joaca si dotate cu superputeri magice.”
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
  Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
PROFI lanseaza "Crama Somelierilor" - primul brand realizat cu Inteligenta Articifiala
  Era digitala a oferit instrumente pentru a reimagina spatiul pe care Profi il dedica vinurilor, iar rebrandingul acestui raft a fost posibil cu sprijin din partea uriasului potential al inteligentei artificiale, filtrat si modelat de viziunea echipei companiei.
BCA implineste 100 ani pe piata. 6 din 10 romani spun ca materialul beneficiaza de recomandari pozitive de la specialistii in constructii.
  Pretul ieftin nu mai reprezinta principala motivatie de achizitiea BCA-ului, asa cum se intampla in 2016 (63%), eficienta produsului (rapiditatea de construire – 32%, faptul ca se construieste usor – 28%) si caracterul durabil/ rezistent in timp (25%) sunt in prezent cele mai importante motivatii de cumparare.
 
PUBLICITATE: