Planurile Revolut Premium si Metal vor include si abonamente de la parteneri, pentru nevoi personale
Clientii Revolut care opteaza pentru planurile platite Premium si Metal vor beneficia de o serie de abonamente incluse la diverse servicii digitale printre care Financial Times, Freeletics, Headspace, NordVPN, Picsart, Sleep Cycle, Tinder si altele
In perceptia romanilor, eficienta energetica este asociata in cea mai mare masura cu costurile utilitatilor (21%), confortul personal (18%) si sanatatea individuala (17%).
Romanul va fi implicat in dezvoltarea orasului-viitorului, complet sustenabil, cu facilitati futuristice si 170 km de pereti din sticla.
Black Pet Friday isi propune sa elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de 'Black Dog Syndrome', care este o problema intalnita la nivel local si international. Aceasta problema a condus la evitarea adoptiei cainilor negri sub pretextul ca acestia ar fi mai putin prietenosi sau agresivi.
Peste 200 de civili inocenti au fost rapiti pe 7 octombrie din Israel si dusi in Fasia Gaza. Nici pana in acest moment nu se stie unde sunt tinuti. Mai mult de 3000 de persoane – barbati, femei si copii, cu varste intreb 3 luni si 85 de ani, au fost ranite, batute, ucise, violate si despartite de familiile lor de catre Hamas.
Adresate adultilor, copiilor si adolescentilor, abonamentele Smart Choice by DENT ESTET ofera pacientilor acces facil la servicii integrate de ingrijire orala si la o echipa de experti in toate ramurile stomatologiei si sunt disponibile pe website-urile www.dentestet.ro si medlife.ro
83% dintre romani declara ca le place muzica in general, in special tinerilor intre 18-24 ani (91%), iar daca ne raportam la rutina zilnica, 87% dintre acestia asculta muzica mai mult de 30 de minute pe zi.
X-MAS Gala, cea mai mare petrecere corporate de Crăciun, are loc în decembrie în 4 orașe din România
X-MAS Gala ( www.xmasgala.ro ) răspunde astfel unei nevoi existente pe piață și vine in intampinarea companiilor cu o soluție completă pentru a oferi echipelor lor o experiență grandioasă de sfarșit de an.
Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: ”Rezultatele studiului reflecta o preocupare semnificativa si o sensibilizare in crestere a publicului cu privire la problemele ecologice din domeniul constructiilor, acestia punand accentul pe importanta constructiilor sustenabile. Romanii aspira sa locuiasca in case sustenabile si eficiente energetic, care sa fie prietenoase cu mediul si sa ii ajute sa economiseasca pe termen lung...
Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si smartwatch-uri.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: