7 din 10 romani vor sa reduca risipa de energie pentru a-si optimiza costurile la utilitati. Reveal Marketing Research pentru Romania Eficienta.
  In perceptia romanilor, eficienta energetica este asociata in cea mai mare masura cu costurile utilitatilor (21%), confortul personal (18%) si sanatatea individuala (17%).
Primul roman responsabil de cel mai mare Smart City din lume. Eduard Dumitrascu (ARSC) in dezvoltarea proiectului de 500 miliarde dolari, din Arabia Saudita
  Romanul va fi implicat in dezvoltarea orasului-viitorului, complet sustenabil, cu facilitati futuristice si 170 km de pereti din sticla.
Black Pet Friday. Initiativa care invita la adoptia cainilor negri din adaposturi ca ultima tehnologie de dragoste neconditionata. Parteneriat DDB Romania cu Adapostul Kola Kariola.
  Black Pet Friday isi propune sa elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de 'Black Dog Syndrome', care este o problema intalnita la nivel local si international. Aceasta problema a condus la evitarea adoptiei cainilor negri sub pretextul ca acestia ar fi mai putin prietenosi sau agresivi.
Mesaj umanitar. Comunicare a Ambasadei Israelului in Romania.
  Peste 200 de civili inocenti au fost rapiti pe 7 octombrie din Israel si dusi in Fasia Gaza. Nici pana in acest moment nu se stie unde sunt tinuti. Mai mult de 3000 de persoane – barbati, femei si copii, cu varste intreb 3 luni si 85 de ani, au fost ranite, batute, ucise, violate si despartite de familiile lor de catre Hamas.
DENT ESTET lanseaza noile abonamente Smart Choice, in parteneriat cu MedLife, prin care abonatii pot economisi pana la 10.000 lei/ an
  Adresate adultilor, copiilor si adolescentilor, abonamentele Smart Choice by DENT ESTET ofera pacientilor acces facil la servicii integrate de ingrijire orala si la o echipa de experti in toate ramurile stomatologiei si sunt disponibile pe website-urile  www.dentestet.ro   si medlife.ro
 9 din 10 romani considera ca muzica le poate influenta starea de spirit si comportamentul in locatii publice. Studiu Reveal Marketing Research.
  83% dintre romani declara ca le place muzica in general, in special tinerilor intre 18-24 ani (91%), iar daca ne raportam la rutina zilnica, 87% dintre acestia asculta muzica mai mult de 30 de minute pe zi.
X-MAS Gala, cea mai mare petrecere corporate de Crăciun, are loc în decembrie în 4 orașe din România
  X-MAS Gala ( www.xmasgala.ro  ) răspunde astfel unei nevoi existente pe piață și vine in intampinarea companiilor cu o soluție completă pentru a oferi echipelor lor o experiență grandioasă de sfarșit de an.
Peste 60% dintre romani preocupati de problemele ecologice in constructii. Reveal Marketing Research.
  Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: ”Rezultatele studiului reflecta o preocupare semnificativa si o sensibilizare in crestere a publicului cu privire la problemele ecologice din domeniul constructiilor, acestia punand accentul pe importanta constructiilor sustenabile. Romanii aspira sa locuiasca in case sustenabile si eficiente energetic, care sa fie prietenoase cu mediul si sa ii ajute sa economiseasca pe termen lung...
Momente de tandrete de 120 de ani. Milka: tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele
  Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si smartwatch-uri.
Concurenta acerba pe piata cazinourilor online. EGT a devenit Amusnet Interactive si este prezenta in peste 90 de tari, inclusiv in Romania.
  In lume sunt zeci de companii care produc jocuri distractive, iar produsele celor mai tari furnizori sunt disponibile si la cazinourile online din tara noastra.
 
PUBLICITATE: