6 ani de colaborare creativa Stefanini Infinit - PPD Global Romania, pentru branduri precum J&B, Tazovsky, Campari ori San Pellegrino
De-a lungul timpului, colaborarea s-a dezvoltat pentru a cuprinde zona creativa si cea de marketing digital pentru branduri de renume, precum J&B, Tazovsky, Campari, San Pellegrino. De asemenea, colaborarea vizeaza si gestionarea comunicarii in Social Media pentru mai multe branduri din portofoliul PPD Global Romania.
Cumparaturi cu cap si umor. Pe langa Mircea Bravo si Bunica, Profi se imbogateste cu ambasadorii Bifa si Toma.
  ,,Simplitatea se imbina in mod fericit cu misiunea aplicatiei noastre de a oferi valoare clientilor intr-un mod accesibil, personalizat si aproape de casa", afirma Corina Badisor, Manager Loyalty si Digital la Profi.
Alegerile si fricile la romani. Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research, explica alegerile romanilor
  Fricile romanilor au radacini adanci in istoria tumultoasa a tarii. Instabilitatea economica si politica, diversele presiuni sociale sau stirile panicarde au contribuit la formarea unui teren fertil pentru dezvoltarea unei angoase persistente legate de viitor.
Romania este a doua cea mai poluata tara din Europa cu particule in suspensie (PM2,5) si compusi organici volatili (COV)
  Cel mai mare studiu de acest gen – primul proiect Global Air Quality Connected Data, realizat de compania Dyson – a examinat datele privind calitatea aerului din spatiile interioare, colectate de peste 2,5 milioane de purificatoare de aer Dyson interconectate
Parteneriat intre 12 milioane de vizitatori OLX si 400.000 de utilizatori PAGO pentru plata facturilor de utilitati, lunar
  Adrian Cighi, Co-fondator Pago -“Cheltuielile casnice raman in atentia utilizatorilor Pago, indiferent de perioada anului. Ne bucuram ca putem fi parte din aceasta campanie si ca putem oferi clientilor OLX beneficiile de a plati facturile de utilitati oricand, de oriunde, intr-un mod rapid si sigur.”
Romanii privesc cu scepticism 2024. Doar 34% sunt optimisti ca ii asteapta o viata mai buna, comparativ cu 48% in 2023. Reveal Marketing Research.
  Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research:  ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie mai degraba in expectativa, aceasta neutralitate putand reprezenta si un apel la prudenta si adaptabilitate, elemente...
Campanie manifest ,, Cat Cantareste sufletul?". Peste 3 milioane de oameni au beneficiat de 163 de proiecte de CSR sustinute de Profi Romania in 2023.
  ,,Pentru a construi un viitor sustenabil si echilibrat, trebuie sa ne implicam in toate aspectele vietii comunitatii noastre’’ declara Calin Costinas, Director General adjunct Profi.
1 din 3 romani cred ca cel mai mare succes financiar in 2023 a fost sa invete sa economiseasca. Revolut descopera utilizatorilor ce tip de personalitate financiara au avut.
,,Multumita produselor si functionalitatilor adaugate in 2023, clientii au posibilitatea sa invete, sa testeze, sa isi exerseze aptitudinile financiare, sa tina evidenta cheltuielilor zilnice, sa economiseasca sau sa investeasca, intr-un singur loc, in aceeasi aplicatie”, a spus Gabriela Simion, director general Revolut Bank UAB sucursala Romania.
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
  Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi online pentru a profita de reduceri si a evita aglomeratia din magazine
Murfatlar Vinul a lansat platforma de comunicare ..Jumatate vin, jumatate viata,,. Campanie semnata de Propaganda.
  ”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot atatea momente potrivite sa ciocnesti un pahar de vin. Odata descoperit “pilonul” de comunicare, campania a...
 
PUBLICITATE: