Peste 35% dintre elevii de clasa a IV-a cu probleme serioase la citit. Caravana Pofta de Carte vrea sa schimbe ceva cu 10.000 de copii
  Pe langa acestea, 1.000 de ,,Carti mari ilustrate’’ vor ajunge la educatorii din gradinite  in campania  initiata de OvidiuRO
Doctor Vitamin este castigatorul programului de branding de 10.000 EUR pus in joc de Brandathlon
  Castigatorul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat marti, 4 octombrie, in parteneriat cu Kaufland Romania, Alpha Bank, HP, Antalis si Graphtec Design la la Athenee Palace Hilton.
USR si ALDE dirijeaza circulatia electorala. N-ai pe unde sa treci de corturi si prisme care iti cer votul.
Bucurestiul are noi ofiteri de ordine la circulatie. USR si ALDE si-au trimis cadrele sa dirijeze traficul electoral pietonal, dar nici traficul rutier nu a fost lasat in drum.
 Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Aur pentru flashmob-ul Orchestrei Simfonice de Rogalski Damaschin pentru Therme Bucuresti
  Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti au castigat aur pentru flashmob-ul #cultureofhealth la cea mai importanta competitie de comunicare digitala din Europa, Digital Communication Awards.
Cat de nesimtita poate fi publicitatea electorala ?
 Reclama ALDE in fata unui panou publicitar comercial
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
  Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Pe o piata fast-food dominata de multinationale, un lant romanesc comunica 30 de restaurante
  United Marketing Partner comunica reteaua Spartan, care numara 30 de restaurante, dintre care 10 sunt restaurante proprii si alte 20 sunt in sistem de franciza, deschise in capitala si in 15 orase din tara
 TEX merge pe tinuta Danei Rogoz. Buget de zeci de mii de euro pe celebritatea vedetei de televiziune.
 „Modul in care ea gandeste fiecare tinuta se identifica cu spiritul Carrefour, fun si inovator” motiveaza reprezentantii de marketing ai lantului de magazine, pentru adplayers, colaborarea celebrei realizatoare tv cu noul Catalog de toamna TEX 2016.
400.000 euro in "Povestea Luminii", de 120 de ani. Prima campanie de brand Electrica.
In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.
 
PUBLICITATE: