Licitatie cu patru agentii pe creatia si strategia Altex. Cohnandjansen JWT a castigat "Fara Teama"
Bugetul de media Altex este administrat de agentia Media Inves tment (parte din holdingul The Group) iar serviciile de relatii publice si comunicare sunt administrate de Porter Novelli (The Group).
Parteneriat de branduri regale. Floraria Mobila - AZAY, Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei
 In linie cu adaptarea la nevoile observate in randul clientilor, Floraria Mobila anunta parteneriatul cu AZAY, Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei, care gestioneaza in Romania un portofoliu de branduri de lux – cadouri si decoratiuni interioare
In cadrul proiectului, toate plantele din cadrul ”Gradinii cu remedii” au fost etichetate, astfel incat vizitatorii sa identifice mult mai usor specia si aria terapeutica pentru care fiecare planta este benefica. In total, anul acesta a fost amenajat un procent de aproximativ 60% din suprafata totala de 1800 mp a sectorului denumit ”Gradina cu remedii”.
Publicitari romani din toate tarile, uniti-va! Fonduri de 30 milioane de euro pentru antreprenori.
 Romanii din diaspora care vor sa deschida o afacere in tara au la dispozitie fonduri de 30 milioane de eruo prin programul „Diaspora Start-Up”
Decidentii din alimentatie preocupati de risipa. Conferinta pe reducerea risipei la Pack Expo.
 Emil Dumitru, Presedintele Federatiei Nationale PRO AGRO vine la Conferinta „Reducem risipa limentara. Pretuim hrana!“
Pokemon Go down. A cazut de 10 ori intr-o luna. Poveste de dragoste sau joaca de-o vara?
Interesul pentru Pokemon Go a scazut de 10 ori intr-o luna de la lansare, arata o cercetare Quantum Data Science, compania de date si tehnologie apartinand The Group. Cercetarea a avut la baza monitorizarea a peste 600 de site-uri romanesti.
O agentie turca a donat un echipament de 30.000 euro pentru Spitalul Municipal din Mangalia
 Agentia de Cooperare si Coordonare Turca (TIKA) a dotat Sectia de Oftalmologie a Spitalului Municipal din Mangalia cu echipament medical de ultima generatie, in valoare de 30.000 de euro, anunta reprezentantii de relatii publice si comunicare ai proiectului de la agentia Golin Bucharest.
 55 angajati MetropolitanLife din 24 de tari voluntari la reabilitarea unei scoli romanesti
Parte a initiativei "O scoala noua, un viitor mai bun", dezvoltata de Habitat for Humanity Romania, 55 de angajati Metropolitan Life, din 24 de tari, au lucrat in acest weekend timp de o zi pe santierul Habitat for Humanity Romania din sectorul 5 pentru a ajuta la reabilitarea si eficientizarea energetica a Școlii Gimnaziale nr. 125.
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Antreprenor in comunicare? MFE publica ghidul final al apelului de proiecte "Romania Start-Up Plus", in valoare de 105 milioane euro
 Ministerul estimeaza ca, prin proiectele de antreprenoriat finantate din "Romania Start-Up Plus", vor fi create peste 2.000 de locuri de munca, vor fi infiintate peste 1.500 de intreprinderi si mai mult de 10.000 de persoane vor fi formate in domeniul educatiei antreprenoriale.
 
PUBLICITATE: