"Invingem Autismul" a strans donatii pentru 40 de ore de terapie
Echipa Invingem Autismul relanseaza campania de comunicare recurenta prin care isi indeamna sustinatorii sa doneze 2 euro la numarul 8844 sau direct pe site la http://www.invingemautismul.ro/donate pentru a putea asigura dezvoltarea copiilor din Centru si pentru sustinerea continuarii sedintelor gratuite de consultare cu parintii.
Expozitie interactiva pentru copii la Mall Promenada. Epoca de Piatra la Stone Age Kids.
  Organizata in parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului Bucuresti, Expozitia interactiva si educativa STONE AGE KIDS propune copiilor o lectie de istorie aplicata despre cum au trait oamenii in Epoca de Piatra. 
Carrefour Veranda, pentru 500.000 de oameni. Reteaua Billa in proces de rebranding
  Andreea Mihai a afirmat pentru adplayers ca procesul de rebranding Billa, magazine care vor intra in totalitate sub brand Carrefour, este un proiect de anvergura care se va derula pana la sfarsitul anului 2017.
 Creatie electorala copiata, ori cineva rade de PSD? Sau de Dacian Ciolos si platforma #Romania100 ?
  mesajul PSD „indrazneste sa crezi in Romania” s-a transfomat in Intrazneste in Romania condusa de oameni cinstiti Dacian Ciolos. Prim-ministru. Romania 100.
Rebranding Metamob, de Inoveo
  Inoveo finalizeaza procesul de rebranding pentru Metamob, principalul producator de panza panglica si panze de gater din Romania cu retea nationala de distributie si servicii de intretinere a acestor produse. 
Mesaj romanesc care merita bani europeni. Ciuc Radler si Ogilvy & Mather redescopera locuri spectaculoase din Romania Moderna.
30 de locuri spectaculoase redescoperite in cadrul campaniei Romania Moderna, realizata de Ogilvy & Mather Romania pentru Ciuc Radler ar putea face invidiosi si cei mai buni ministri responsabili pentru imaginea tarii de la 1990 incoace. Si asta fara bani publici.
  Agentia condusa de Teddy Dumitrescu a castigat cel mai mare trofeu al festivalui de publicitate din Europa Centrala si de Est
Cu scopul de reducere a numarului de copii institutionalizati,   „Copiii mai intai – editia 2016” are ca  solicitatii eligibili  furnizori de servicii sociale si autoritatile publice locale cu responsabilitati in domeniul protectiei copilului, iar un proiect selectat poate primi intre 450.000 si 1.300.000 euro, perioada maxima de implementare fiind de 36 de luni.
  “Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul” spune Milton Glaser binecunoscut prin logo-ul sau  I ♥ NY si pentru poster-ul sau Bob Dylan din 1967 - probabil, cel mai cunoscut designer grafic din Statele Unite ale Americii, unul dintre cei 12 designeri grafici internationali care vorbesc despre importanta hartiei in era digitala.
LPF vrea cresterea numarului de spectatori si clientilor de publicitate
 Liga Profesionista de Fotbal isi propune, in noul sezon, sa creasca numarul suporterilor prezenti pe stadion si al companiilor interesate de comunicarea directa cu fanii fotbalului profesionist. 
 
PUBLICITATE: