Inoveo finalizeaza procesul de rebranding pentru Metamob, principalul producator de panza panglica si panze de gater din Romania cu retea nationala de distributie si servicii de intretinere a acestor produse.
30 de locuri spectaculoase redescoperite in cadrul campaniei Romania Moderna, realizata de Ogilvy & Mather Romania pentru Ciuc Radler ar putea face invidiosi si cei mai buni ministri responsabili pentru imaginea tarii de la 1990 incoace. Si asta fara bani publici.
Agentia condusa de Teddy Dumitrescu a castigat cel mai mare trofeu al festivalui de publicitate din Europa Centrala si de Est
Cu scopul de reducere a numarului de copii institutionalizati, „Copiii mai intai – editia 2016” are ca solicitatii eligibili furnizori de servicii sociale si autoritatile publice locale cu responsabilitati in domeniul protectiei copilului, iar un proiect selectat poate primi intre 450.000 si 1.300.000 euro, perioada maxima de implementare fiind de 36 de luni.
“Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul” spune Milton Glaser binecunoscut prin logo-ul sau I ♥ NY si pentru poster-ul sau Bob Dylan din 1967 - probabil, cel mai cunoscut designer grafic din Statele Unite ale Americii, unul dintre cei 12 designeri grafici internationali care vorbesc despre importanta hartiei in era digitala.
Liga Profesionista de Fotbal isi propune, in noul sezon, sa creasca numarul suporterilor prezenti pe stadion si al companiilor interesate de comunicarea directa cu fanii fotbalului profesionist.
Pe langa acestea, 1.000 de ,,Carti mari ilustrate’’ vor ajunge la educatorii din gradinite in campania initiata de OvidiuRO
Castigatorul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat marti, 4 octombrie, in parteneriat cu Kaufland Romania, Alpha Bank, HP, Antalis si Graphtec Design la la Athenee Palace Hilton.
Bucurestiul are noi ofiteri de ordine la circulatie. USR si ALDE si-au trimis cadrele sa dirijeze traficul electoral pietonal, dar nici traficul rutier nu a fost lasat in drum.
Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: