Premiera globala in sportul rege. Nestle a batut palma pe 4 ani cu FC Barcelona.
  Asocierea cu brandul Nestle Milo va fi inlocuita de Nesquik pe unele piete din Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Promotionale de Ziua Nationala. Un producator a lansat un pix cu versurile Desteapta-te Romane!
 „Intampinam vremurile schimbatoare si Ziua Nationala a Romaniei cu acest obiect simbol care sa ne aminteasca mesajele ancestrale transmise romanilor prin imnul national” spune Marius Buiculescu, managerul Atip Design.
Creatie Evian Limited Edition, semnata de Casa Christian Lacroix
 Pentru cea de-a 10 a aniversare a sticlei Limited Edition, evian® si Casa Christian Lacroix s-au reunit inca o data pentru noul ambalaj
Reparam iarna car si vara sanie. Reclamatii la CNA pe Vel Pitar, Movial Plus, Visislim si Prostafix
Cvorumul CNA gospodar repara iarna car si vara sanie. Subiecte ale unor reclamatii din lunile septembrie, iulie, mai si chiar februarie 2016, spoturi  publicitare fac obiectul unei sedinte de analiza CNA in luna noiembrie.
Bai polonezilor. Va mancam diseara! Meda mobilizare de Propaganda
  Producator si procesatorul de preparate din carne, se alatura suporterilor romani pentru infruntarea alimentara care se va intampla la meciul Romania – Polonia care va fi transmis pe canalele de telviziune.
Banca de Alimente a ajutat 18.000 de familii. Programul Carrefour si Crucea Rosie este reluat.
 Pana acum, clientii  Carrefour Romania au donat in cadrul programului Banca de Alimente aproximativ 210.000 kg de alimente, cu care au fost ajutate aproximativ 18.000 de familii, din toate judetele tarii.
Cu cortul gol prin Piata Electorala.
 De la un obiect menit sa ajute in situatii de criza sau calamitati, cortul a devenit adapost electoral in care activisti de absolut toate orientarile si discursurile posibile se intalnesc ca la piata unde isi deschid tarabe unul langa altul. 
Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul online
Rebranding THEMATIC Channels semnat de Propaganda Brand New
 Regia de vanzari ce reprezinta canalele Tv din cadrul AMC Networks International, NBC Universal, The Walt Disney Company, Turner Broadcasting System si Viacom International Media Networks si-a improspatat identitatea de brand cu un nou logo si un nou aspect vizual.
 
PUBLICITATE: