Cu scopul de reducere a numarului de copii institutionalizati,   „Copiii mai intai – editia 2016” are ca  solicitatii eligibili  furnizori de servicii sociale si autoritatile publice locale cu responsabilitati in domeniul protectiei copilului, iar un proiect selectat poate primi intre 450.000 si 1.300.000 euro, perioada maxima de implementare fiind de 36 de luni.
  “Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul” spune Milton Glaser binecunoscut prin logo-ul sau  I ♥ NY si pentru poster-ul sau Bob Dylan din 1967 - probabil, cel mai cunoscut designer grafic din Statele Unite ale Americii, unul dintre cei 12 designeri grafici internationali care vorbesc despre importanta hartiei in era digitala.
LPF vrea cresterea numarului de spectatori si clientilor de publicitate
 Liga Profesionista de Fotbal isi propune, in noul sezon, sa creasca numarul suporterilor prezenti pe stadion si al companiilor interesate de comunicarea directa cu fanii fotbalului profesionist. 
Peste 35% dintre elevii de clasa a IV-a cu probleme serioase la citit. Caravana Pofta de Carte vrea sa schimbe ceva cu 10.000 de copii
  Pe langa acestea, 1.000 de ,,Carti mari ilustrate’’ vor ajunge la educatorii din gradinite  in campania  initiata de OvidiuRO
Doctor Vitamin este castigatorul programului de branding de 10.000 EUR pus in joc de Brandathlon
  Castigatorul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat marti, 4 octombrie, in parteneriat cu Kaufland Romania, Alpha Bank, HP, Antalis si Graphtec Design la la Athenee Palace Hilton.
USR si ALDE dirijeaza circulatia electorala. N-ai pe unde sa treci de corturi si prisme care iti cer votul.
Bucurestiul are noi ofiteri de ordine la circulatie. USR si ALDE si-au trimis cadrele sa dirijeze traficul electoral pietonal, dar nici traficul rutier nu a fost lasat in drum.
 Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Aur pentru flashmob-ul Orchestrei Simfonice de Rogalski Damaschin pentru Therme Bucuresti
  Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti au castigat aur pentru flashmob-ul #cultureofhealth la cea mai importanta competitie de comunicare digitala din Europa, Digital Communication Awards.
Cat de nesimtita poate fi publicitatea electorala ?
 Reclama ALDE in fata unui panou publicitar comercial
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
  Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
 
PUBLICITATE: