Reparam iarna car si vara sanie. Reclamatii la CNA pe Vel Pitar, Movial Plus, Visislim si Prostafix
Cvorumul CNA gospodar repara iarna car si vara sanie. Subiecte ale unor reclamatii din lunile septembrie, iulie, mai si chiar februarie 2016, spoturi  publicitare fac obiectul unei sedinte de analiza CNA in luna noiembrie.
Bai polonezilor. Va mancam diseara! Meda mobilizare de Propaganda
  Producator si procesatorul de preparate din carne, se alatura suporterilor romani pentru infruntarea alimentara care se va intampla la meciul Romania – Polonia care va fi transmis pe canalele de telviziune.
Banca de Alimente a ajutat 18.000 de familii. Programul Carrefour si Crucea Rosie este reluat.
 Pana acum, clientii  Carrefour Romania au donat in cadrul programului Banca de Alimente aproximativ 210.000 kg de alimente, cu care au fost ajutate aproximativ 18.000 de familii, din toate judetele tarii.
Cu cortul gol prin Piata Electorala.
 De la un obiect menit sa ajute in situatii de criza sau calamitati, cortul a devenit adapost electoral in care activisti de absolut toate orientarile si discursurile posibile se intalnesc ca la piata unde isi deschid tarabe unul langa altul. 
Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul online
Rebranding THEMATIC Channels semnat de Propaganda Brand New
 Regia de vanzari ce reprezinta canalele Tv din cadrul AMC Networks International, NBC Universal, The Walt Disney Company, Turner Broadcasting System si Viacom International Media Networks si-a improspatat identitatea de brand cu un nou logo si un nou aspect vizual.
"Invingem Autismul" a strans donatii pentru 40 de ore de terapie
Echipa Invingem Autismul relanseaza campania de comunicare recurenta prin care isi indeamna sustinatorii sa doneze 2 euro la numarul 8844 sau direct pe site la http://www.invingemautismul.ro/donate pentru a putea asigura dezvoltarea copiilor din Centru si pentru sustinerea continuarii sedintelor gratuite de consultare cu parintii.
Expozitie interactiva pentru copii la Mall Promenada. Epoca de Piatra la Stone Age Kids.
  Organizata in parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului Bucuresti, Expozitia interactiva si educativa STONE AGE KIDS propune copiilor o lectie de istorie aplicata despre cum au trait oamenii in Epoca de Piatra. 
Carrefour Veranda, pentru 500.000 de oameni. Reteaua Billa in proces de rebranding
  Andreea Mihai a afirmat pentru adplayers ca procesul de rebranding Billa, magazine care vor intra in totalitate sub brand Carrefour, este un proiect de anvergura care se va derula pana la sfarsitul anului 2017.
 Creatie electorala copiata, ori cineva rade de PSD? Sau de Dacian Ciolos si platforma #Romania100 ?
  mesajul PSD „indrazneste sa crezi in Romania” s-a transfomat in Intrazneste in Romania condusa de oameni cinstiti Dacian Ciolos. Prim-ministru. Romania 100.
 
PUBLICITATE: