Astfel, spun reprezentantii marcii, inainte de a pleca la drum este recomandat ca soferii sa faca o verificare a autoturismului la un service autorizat si sa respecte cateva recomandari ale profesionistilor in domeniu.
Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau alternative confectionate manual
Aperitivul italian recomanda in aceasta perioada pachetul cadou, special creat pentru sarbatori, un mix de Campari & Schweppes, indemnand iubitorii marcii sa participe si la promotia care pune la bataie o excursie la Milano.
Avand drept canale principale digitalul si outdoor-ul, campania include de asemenea un concurs ce are ca premiu o excursie in nordul polar
Superkombat este practic urmasul promotiei Local Kombat, brand lansat in Romania tot de Eduard Irimia la inceputul anilor 2000.
Daca pana in prezent, atat reprezentanti ai departamentului de justitie cat si grupuri de marketing si comunicare precum Omnicom sau WPP nu au comentat pe marginea subiectului, IPG (Mullen Love, FCB, McCann) a transmis deja o pozitie publica in care a admis ca Divizia Antitrust din cadrul Departamentului de Justitie din SUA (Department of Justice Antitrust Division) a solicitat documente privind practici de productie video si ca va...
In urma parteneriatului, United Marketing Partner este responsabila de coordonarea tuturor activitatilor strategice de comunicare, de relatii cu presa, de organizare de evenimente, creatie si planificare de media.
Potrivit responsabililor de comunicare, in 2017, valoarea totala a fondului de finantare este de 250.000 de euro, iar sprijinul financiar acordat de Fundatia Orange unui proiect poate varia intre 20.000 si 50.000 de euro.
Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media .
„Nu-i lasa pe altii sa aleaga pentru tine! Iesi la vot” se incheie filmul care a inregistrat deja peste 16 mii de redistribuiri doar pe facebook, la 18 ore de la publicare.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: