Agentie digitala fidelizeaza masini iesite din garantie.
Agentie: Infinit Agency. Produs: VW mai vechi de 5 ani, Client: Porsche Romania. 70.000 de interactiuni, 37 mln. afisari, 7.5 mln. unici, 2 mln. in teasing, in campania „Volkswagen Direct Express”
Impactul consumului de alge marine in sanatatea alimentara
  Mai putin cunoscute pe piata romaneasca, beneficiile aduse de algele marine in sanatatea alimentara sunt argumentate de cercetari care au studiat impactul acestora in viata consumatorilor, dupa cum releva o comunicare si un infografic, remise de agentia Galeriu and Partners (The Group).
S-a lansat si s-a terminat. Doar la 1,25 si 2 litri.
 „Succesul remarcabil de care se bucura Coca-Cola Lime a depasit toate estimarile, ceea ce face ca, in prezent, produsul sa nu mai fie disponibil in ambalajele de 1.25 L si 2L”, spun reprezentantii de comunicare ai producatorului. 
Toate posturile Intact TV pot fi urmarite HD.  In prezent, pe Telekom, Orange TV, Akta, Nextgen si Ines
Conform trustului de media, emisia HD a posturilor Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV  este preluata, in prezent, de companiile Telekom, Orange TV, Akta, Nextgen si Ines. 
Platforma "Dupa Noi" realizata de Coca-Cola HBC si McCann PR a castigat doua trofee Silver Awards la Romanian PR Awards
In cadrul intrecerii, platforma a obtinut si diplome de excelenta pentru Website, Intranet, Blog, Facebook, Instagram si Events 
Agentia Anului, 3 Gold Internetics si 3 Silver Internetics pentru MRM // McCann Romania
Agentia de marketing digital parte a McCann WorldGroup Romania a castigat i n competitia industriilor creative digital  trofeul Agentia Anului, trei premii Gold Internetics si trei premii Silver Internetics p entru cinci campanii KFC si Coca-Cola
Premiera globala in sportul rege. Nestle a batut palma pe 4 ani cu FC Barcelona.
  Asocierea cu brandul Nestle Milo va fi inlocuita de Nesquik pe unele piete din Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Promotionale de Ziua Nationala. Un producator a lansat un pix cu versurile Desteapta-te Romane!
 „Intampinam vremurile schimbatoare si Ziua Nationala a Romaniei cu acest obiect simbol care sa ne aminteasca mesajele ancestrale transmise romanilor prin imnul national” spune Marius Buiculescu, managerul Atip Design.
Creatie Evian Limited Edition, semnata de Casa Christian Lacroix
 Pentru cea de-a 10 a aniversare a sticlei Limited Edition, evian® si Casa Christian Lacroix s-au reunit inca o data pentru noul ambalaj
 
PUBLICITATE: