Cu cortul gol prin Piata Electorala.
 De la un obiect menit sa ajute in situatii de criza sau calamitati, cortul a devenit adapost electoral in care activisti de absolut toate orientarile si discursurile posibile se intalnesc ca la piata unde isi deschid tarabe unul langa altul. 
Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul online
Rebranding THEMATIC Channels semnat de Propaganda Brand New
 Regia de vanzari ce reprezinta canalele Tv din cadrul AMC Networks International, NBC Universal, The Walt Disney Company, Turner Broadcasting System si Viacom International Media Networks si-a improspatat identitatea de brand cu un nou logo si un nou aspect vizual.
"Invingem Autismul" a strans donatii pentru 40 de ore de terapie
Echipa Invingem Autismul relanseaza campania de comunicare recurenta prin care isi indeamna sustinatorii sa doneze 2 euro la numarul 8844 sau direct pe site la http://www.invingemautismul.ro/donate pentru a putea asigura dezvoltarea copiilor din Centru si pentru sustinerea continuarii sedintelor gratuite de consultare cu parintii.
Expozitie interactiva pentru copii la Mall Promenada. Epoca de Piatra la Stone Age Kids.
  Organizata in parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului Bucuresti, Expozitia interactiva si educativa STONE AGE KIDS propune copiilor o lectie de istorie aplicata despre cum au trait oamenii in Epoca de Piatra. 
Carrefour Veranda, pentru 500.000 de oameni. Reteaua Billa in proces de rebranding
  Andreea Mihai a afirmat pentru adplayers ca procesul de rebranding Billa, magazine care vor intra in totalitate sub brand Carrefour, este un proiect de anvergura care se va derula pana la sfarsitul anului 2017.
 Creatie electorala copiata, ori cineva rade de PSD? Sau de Dacian Ciolos si platforma #Romania100 ?
  mesajul PSD „indrazneste sa crezi in Romania” s-a transfomat in Intrazneste in Romania condusa de oameni cinstiti Dacian Ciolos. Prim-ministru. Romania 100.
Rebranding Metamob, de Inoveo
  Inoveo finalizeaza procesul de rebranding pentru Metamob, principalul producator de panza panglica si panze de gater din Romania cu retea nationala de distributie si servicii de intretinere a acestor produse. 
Mesaj romanesc care merita bani europeni. Ciuc Radler si Ogilvy & Mather redescopera locuri spectaculoase din Romania Moderna.
30 de locuri spectaculoase redescoperite in cadrul campaniei Romania Moderna, realizata de Ogilvy & Mather Romania pentru Ciuc Radler ar putea face invidiosi si cei mai buni ministri responsabili pentru imaginea tarii de la 1990 incoace. Si asta fara bani publici.
  Agentia condusa de Teddy Dumitrescu a castigat cel mai mare trofeu al festivalui de publicitate din Europa Centrala si de Est
 
PUBLICITATE: