Flash mob si iluminare rosie a statuilor din Bucuresti in campania ''Uniti impotriva tuberculozei''
 Bucurestiul ia parte pe 24 martie la cea mai ampla actiune de constientizare a riscurilor pe care le reprezinta tuberculoza.
afla! alfa! sau aHa! Casting bun, imagini de exceptie. Greu de aflat aplicatia Promenada
 Nu stiu daca sunt singurul care n-a inteles numele aplicatiei Promenada, prin care publicul este invitat la cumparaturi, dar  marturisesc ca mi-ar fi placut sa fie mai clar. Altfel, campanie de nota 10. 
Surse adplayers: Liber la proiecte de publicitate la Metrou. Vlad Ruta vinde reclama in statii.
Contactat de catrea adplayers, Vlad Ruta a confirmat ca va reprezenta vanzarile de publicitate in statiile metroului bucurestean, dupa o perioada in care acestea au fost blocate, insa a evitat sa ofere detalii privind ofertarea pe piata de media din Romania.
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Cristalex vrea vanzari de 20.000 de unitati Ole Smoky Moonshine si profit reinvestit in comunicare.
  Marca de bautura traditionala din vremea prohibitiei este adusa de Cristalex in Romania. Moonshine’ este un distilat de porumb nematurat care se transporta ‚la lumina lunii’.
 Buget de 20.000 euro BT pentru BaBeTe - online, social media,e-mail marketing. Campanie dezvoltata in-house, derulata prin Havas.
 Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site  www.bancatransilvania.ro  , Microsite campanie  www.bancatransilvania.ro/babete  , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads, E-mail marketing.
Promotie de primavara la Patinoarul Telekom Arena: Gratuit la peste 150 de modele auto Tiriac Collection
 Grupurile organizate de copii si elevi, cat si juniorii care practica hochei sau patinaj, beneficiaza de acces gratuit la Telekom Arena pentru sesiunile de antrenament pe intreg parcursul anului.
Dove (Unilever) vorbeste despre frumusetea adevarata cu Mindshare, Image PR si Kubis
 Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Enel in campanie cu Publicis, Optimedia si Nurun pe abonamente online
 Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
100.000 euro premii pentru sport de la Transferoviar Grup. Cozmin Gusa, noul Presedinte, FR Judo
 Noul presedinte la FR Judo, Cozmin Gusa a anuntat deja un prim sponsor care vine alaturi de FR de Judo, Transferoviar Grup, care va investi 100.000 euro in premiile pentru sportivi si antrenori la Campionatele Nationale de seniori de la Cluj, a anuntat nou alesul presedinte al Federatiei Romane de Judo, la  Realitatea TV .
 
PUBLICITATE: