Cristalex vrea vanzari de 20.000 de unitati Ole Smoky Moonshine si profit reinvestit in comunicare.
  Marca de bautura traditionala din vremea prohibitiei este adusa de Cristalex in Romania. Moonshine’ este un distilat de porumb nematurat care se transporta ‚la lumina lunii’.
 Buget de 20.000 euro BT pentru BaBeTe - online, social media,e-mail marketing. Campanie dezvoltata in-house, derulata prin Havas.
 Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site  www.bancatransilvania.ro  , Microsite campanie  www.bancatransilvania.ro/babete  , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads, E-mail marketing.
Promotie de primavara la Patinoarul Telekom Arena: Gratuit la peste 150 de modele auto Tiriac Collection
 Grupurile organizate de copii si elevi, cat si juniorii care practica hochei sau patinaj, beneficiaza de acces gratuit la Telekom Arena pentru sesiunile de antrenament pe intreg parcursul anului.
Dove (Unilever) vorbeste despre frumusetea adevarata cu Mindshare, Image PR si Kubis
 Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Enel in campanie cu Publicis, Optimedia si Nurun pe abonamente online
 Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
100.000 euro premii pentru sport de la Transferoviar Grup. Cozmin Gusa, noul Presedinte, FR Judo
 Noul presedinte la FR Judo, Cozmin Gusa a anuntat deja un prim sponsor care vine alaturi de FR de Judo, Transferoviar Grup, care va investi 100.000 euro in premiile pentru sportivi si antrenori la Campionatele Nationale de seniori de la Cluj, a anuntat nou alesul presedinte al Federatiei Romane de Judo, la  Realitatea TV .
Sprijin Dorna de  500.000 de euro si 40 de maternitati dotate. Peste 200.000 de vizualizari in 3 zile de campanie cu Simona Halep
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna  www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania ( www.facebook.com/SalvatiCopiiiRomania/  
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata (http://sustinevisurileromancelor.dero.ro , bannere...
Toyoya C-HR a urcat-o la bord pe Milla Jovovich
Desfasurata cu  ajutorul Toyota C-HR, productia teatrala cu Milla Jovovich s-a desfasurat pe 7 scene, a purtat numele “The Night That Flows” si s-a desfasurat in spatiile de mari dimensiuni de la The Printworks, din Londra
Cu colegul de birou la Altar. 1 din 4 romani a avut o relatie serioasa la birou.
 Cel mai recent studiu eJobs derulat in luna februarie si care arata ca 56% dintre romani (mai mult de 1 din 2 romani) au avut o relatie la birou, din care 45% a fost o relatie serioasa, de lunga durata, in timp ce pentru 11% dintre ei a fost doar o aventura
 
PUBLICITATE: