CFR indragostite. 50% reducere de Dragobete si Valentine''s day pentru doi.
 Societatea publica de transport ofera 50% reducere de Dragobete si Valentine’s day, pentru doi.
Sambata de protest impotriva OUG 13. Creativ popor. 13 ti-e cu ghinion.
Conducatorii au de ce sa se teama la adoptarea viitoarelor ordonante de urgenta. Creativitatea romanilor trimite la vorbe din popor. Si nu sunt putine. 
Protestatarii din Piata Victoriei inspira mesaje de brand. eJobs cauta romani implicati si liberi.
  Imaginea creditata  Vlad Chirea de la Libertatea, brand de media din portofoliul Ringier Romania, este insotita de un mesaj de brand, parte dintr-o campanie mai ampla a platformei online de recrutare.
600.000 euro pentru ingrijirea bolnavilor, dupa campania Hospice de redirectionare a 20% din impozitul pe profit
 In perioada noiembrie – decembrie 2016, HOSPICE Casa Sperantei a colectat 2.645.941 de lei, in cadrul campaniei „Dorinta de Craciun”, de directionare a pana la 20% din impozitul pe profit al companiilor
eJobs in campanie de brand cu #RezolutiiHappy semnata de 4Ideas Digital Agency
 Realizata cu sprijinul 4Ideas Digital Agency, campania #RezolutiiHappy se desfasoara in perioada ianuarie - februarie 2017 si include componente de digital, direct marketing, ATL, print si radio
Licitatie online de outdoor digital Phoenix Media. Doua campanii de 5.000 eur, cu pornire de 500 eur
 Programata pe data de 27 ianuarie, intre orele 10:00 si 17:00, licitatia online Phoenix Media are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi 500 de euro.
Seriale TV la Sport.ro pe langa programe din sport
 Din 30 ianuarie, canalul cu focus pe public masculin programeaza in grila pe langa UEFA Champions League, UEFA Europa League, Cupa Romaniei, Ora exacta in sport sau Local Kombat si seriale  TV precum Familia Simpson, Familia Bundy si Rafuiala in Seattle (Southern Justice).
Sponsorizari cu 50 de tone de materiale Policolor si 125.000 de euro
 La aniversarea de 50 de ani pe piata romaneasca, producatorul de lacuri si vopsele Policolor a oferit in 2016 pentru reamenajarea unor obiective, in cadrul campaniei Culorile Romaniei, o cantitate de 25 de tone de materiale, in valoare totala de peste 125.000 de euro,  la care se adauga 25 de tone de materiale si pentru alte proiecte de responsabilitate sociala. 
Valoarea colesterolului LDL si riscul bolilor cardio. Infinit si CardioPrevent pentru ,Stiu cat am''
 „Am ales sa investim resurse in campanii de informare a populatiei si de constientizare cu privire la pericolele nivelului crescut de colesterol LDL (asa-zisul „colesterol rau”) indemnand la masurarea valorii colesterolului LDL si la accesarea sfatului medical specializat”.
Publicitatea scoasa la tabla la Limba Romana: Renault, Dacia Duster, Orange, Dove, Sprite, Omo, Banca Transilvania
 Monitorizarile Academiei Romane, Institutul de Lingvistica Iorgu Iordan, la cererea CNA, pentru 12 posturi TV si 2 retele de radio, au scos in evidenta abateri privind calitatea limbii romane in programele si publicitatea audio-vizuala
 
PUBLICITATE: