Merita BIO. Noua campanie Napolact BIO „Tu il cresti mare si puternic” semnata de Propaganda
  Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Bonduelle se concentreaza cu gama Vapeur pe inovatiile dezvoltate de grupul francez
 Campania pentru gama Vapeur de legume pregatite la abur cu o tehnologie inovatoare, care pastreaza calitati precum continutul de vitamine, a fost derulata in-store, prin canalele de e-commerce si in social media, precum si prin intermediul unui parteneriat de brand, si-a propus sa reflecte orientarea Bonduelle catre noua generatie de consumatori, preocupati de sanatate si de responsabilitatea fata de comunitate si mediu
Inceput in 2019, PROPAGANDA continua parteneriatul cu iCredit si lanseaza Echipa Speciala iCredit, noua platforma creativa pentru brand 2024
  Brindusa Popa, Director Executiv iCredit Romania:  “Inca de acum 4 ani, echipa Propaganda a inteles perfect obiectivele noastre de business si a gasit permanent modalitatea ideala de a le atinge. In toata aceasta perioada ne-am dublat practic notorietatea spontana. In acest moment, unul din doi romani nominalizeaza spontan brandul iCredit."
White Image accelereaza digitalizarea Frisomat, producator care a construit in Romania 980 de hale metalice, acoperind peste 1,2 milioane mp.
  Andrei Georgescu, co-fondator White Image:,,Cu ajutorul solutiilor White Image, am implementat solutii personalizare de automatizare a comunicarii cu prospectii si agentii de vanzari in intreg procesul de vanzare, de cand apare o cerere de oferta pana la semnarea contractului”
Considerat unul dintre cei mai sexy barbati din lume, Michele Morrone este noua imagine HELL ENERGY
  Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Caroli Foods Group schimba designul ambalajelor pentru brandul Caroli, la aniversarea a 30 de ani de la aparitia pe piata din Romania
  ,,Odata cu lansarea noilor ambalaje, viziunea noastra a fost sa oferim consumatorilor nu doar o schimbare de design, ci si o inovatie.“ declara Ana Maria Costea, Marketing Director, Caroli Foods Group
Cazarile in regim hotelier au fost cele mai populare in 2023, atat vara cat si iarna, cu aproape 300.000 de cautari in platforma OLX
  “Tendintele de cautare pentru cazari in anul 2023 ne arata ca romanii continua sa isi extinda orizonturile si sa descopere destinatii noi, unitati de cazare inedite, dar si facilitati de care sa se bucure.” a spus Andreea Oancea, Brand Manager OLX Jobs & Services.
O experienta placuta la sala de fitness este influentata de genul muzical preferat (43%) si de ritmul alert al muzicii (34%) redate pe fundal. Reveal Marketing Research.
  Potrivit cercetarii, 25% dintre romani declara ca frecventeaza saptamanal sali de fitness, aerobic sau alte locatii similare, observandu-se un interes crescut in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18-24 ani (41%) si a celor intre 35-44 ani (33%).
Cel mai subtire smartphone pliabil de pe piata ajunge in Europa, a doua casa a marcii. HONOR Magic V2.
  La evenimentul de lansare, desfasurat la Porsche Experience Center din Leipzig, au participat peste 400 de reprezentanti media si parteneri, demonstrand astfel angajamentul HONOR fata de inovatie si excelenta in design
Cu premii de peste 1.000.000 de dolari in 2024, HELL Boxing Kings si Roy Jones Jr., de noua ori campion mondial la box, cauta cei mai buni luptatori de box din 10 tari.
  Turneul de box HELL Boxing Kings se va desfasura pe tot parcursul anului si va avea premii totale in valoare de peste 1.000.000 de dolari. Castigatorii din fiecare categorie de greutate vor primi premii in valoare de 100.000 de dolari si oportunitatea de a semna un contract cu HELL ENERGY Promotion.
 
PUBLICITATE:
« 8 9 10 11 12 »