
Campania este activa in perioada 17 februarie - 30 iunie, produsele participante fiind cele mai populare arome HELL ENERGY, disponibile in editie limitata, cu designul tatuajelor lui Michele Morrone si un cod sub fiecare cheita.

Cea de-a patra editie a fost organizata in parteneriat cu Junior Achievement Romania, cu sprijinul Google Romania si Startarium.

Procentul angajaților care iau măsuri anti-stres la locul de muncă a crescut de la 51% in 2024 la 60% in 2025.
Vedeta se alatura astfel altor doua superstaruri ambasadori de brand din portofoliul Hell - Michele Morrone, ambasadorul brandului HELL ENERGY si Eva Mendes, ambasadorul brandului FLOEWATER
67% dintre romani considera Inteligenta Artificiala (AI) utila, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. 66% dintre utilizatori comunica cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode.
Noua colectie, inspirata de copilarie, creativitate si eleganta atemporala, celebreaza feminitatea si inocenta printr-o selectie rafinata de pantofi, genti si accesorii si este deja disponibila online, urmand sa fie lansata si in magazinele Musette din intreaga tara incepand cu 3 martie.
PUBLICITATE:
Cele mai recente din Conturi:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: