(AdPlayers.ro, Irina Toma)
In urma campaniei 2% din 2007, World Vision Romania a strans suma de aproximativ 44.000 dolari, arata datele centralizate de la Directia Finantelor Publice si Administratiile financiare teritoriale, citate de reprezentantii companiei.
Potrivit sursei, suma reprezinta aproape dublul sumei stranse in cadrul aceleiasi campanii, in anul 2006. Banii urmeaza sa fie folositi pentru a sprijini educatia copiilor din mediul rural din cele sapte judete in care organizatia isi desfasoara activitatea – Cluj, Constanta, Dolj, Valcea, Iasi, Ialomita si Timisoara.
„Din ce in ce mai multi romani constientizeaza nevoia de a investi in educatie, mai ales in contextul actual in care pentru aproximativ 75% dintre copiii din mediul rural care absolva gimnaziul, urmarea unui liceu ramane doar un vis”, a declarat Adela Simionescu, Manager marketing si fundraising World Vision Romania. „Dorim sa multumim tuturor celor care au redirectionat 2% din impozitul pe venit in 2006 catre World Vision Romania. Datorita lor am reusit sa strangem 44.000 dolari, bani ce vor fi folositi pentru educatia copiilor din mediul rural ”.
Conform informatiilor puse la dispozitie de catre Ministerul Finantelor Publice, prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala circa 15% dintre contribuabili au facut uz de prevedere, fata de 8% in anul 2006. In acelasi timp, suma directionata a crescut la 7,2 milioane Euro, fata de 5 milioane in 2006, suma medie directionata la nivel national fiind de circa 20 RON.
World Vision Romania continua si in anul 2008 campania 2% sub numele „Sa invatam cu 2%”. Desfasurata in perioada martie – 15 mai 2008, campania se va adresa atat celor care au mai redirectionat cele doua procente din impozit catre World Vision Romania, cat si celor care nu au facut-o pana acum, pentru a imbunatati accesului la educatie pentru copiii din mediul rural.
Campania „Sa invatam cu 2%” derulata de World Vision Romania este sprijinita anul acesta de mai multi parteneri printre care se numara Elevate Media, CFR, RATB, Reteaua Info Sanatate, Unirea Shopping Center. Din banii colectati in 2007, reprezentantii companiei spun ca World Vision Romania va ajuta 1000 de copii din mediul rural sa beneficieze de sprijin educational.