Credit: KFC.ro/prelungestevara
Cea mai recenta campanie KFC semnata de UM Studios, divizia de branded content UM Romania, care a luat fiinta la inceputul acestui an si a mai semnat cateva comunicari indraznete in categorie pentru Coca-Cola, Dedeman, Virgin Radio, Intersnack.
adplayers. info
Winter...is NOT coming! Motiv pentru care KFC.ro/prelungestevara. Este cea mai recenta campanie KFC semnata de UM Studios, divizia de branded content UM Romania, care a liuat fiinta la inceputul acestui an si a mai semnat cateva comunicari indraznete in categorie pentru Coca-Cola, Dedeman, Virgin Radio, Intersnack.
Coordonati de Adela Dan, autorii campaniei se mandresc deja ca au reusit deja sa amane sosirea iernii cu mai mult de o luna! Campania, mai spun ei, se adreseaza tuturor celor carora le place „pe bune” gama Krushers si vor sa se bucure de bautura preferata indiferent de anotimp.
„Toata lumea stie ca Fuego este vestitorul iernii. Cum se termina vara, artistul isi pregateste concertele pentru Craciun si se apuca de impodobit bradul.” spun initiatorii campaniei. „Anul acesta, KFC isi propune sa il tina ocupat cat mai mult timp, pentru a intarzia venirea iernii si a pastra bauturile-vedeta ale verii cat mai mult timp in restaurante. In doar 3 zile de la pornirea campaniei, utilizatorii au reusit sa prelungesca vara cu aproape doua luni de zile!”
Cum se intampla?
„Pentru ca ne dorim constant sa fim cat mai aproape de consumatori, toamna aceasta am hotarat sa ii implicam direct: ii lasam pe cei care sunt fanii Krushers Mocktail „pe bune” sa decida disponibilitatea bauturilor in restaurantele KFC. Aceasta este si ideea de la care a pornit campania de comunicare: sa prelungim vara, ca sa ne putem bucura cat mai mult timp de cele 3 arome delicioase Krushers (Ananas, Mojito si Capsuni)” declara Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC Romania.
Utilizatorii pot sa il tina ocupat pe Fuego accesand site-ul kfc.ro/prelungestevara. Cu cat ii dau mai multe lucruri de facut, cu atat disponibilitatea Krushers Mocktail in restaurantele KFC creste.
„Cand am prezentat ideea, celor prezenti nu le venea sa creada ca vrem sa facem o campanie cu Fuego. Desi conceptul a fost aprobat pe loc, nici noua nu ne-a fost usor sa ne obisnuim cu gandul ca da, vom face o campanie pentru KFC cu celebrul Fuego! L-am contactat si am avut placuta surpriza de a descoperi, in spatele artistului serios, un om cu simtul umorului! Desi am lansat-o de doar cateva zile, campania a cucerit internetul!” spune Adela Dan, Head of Content UMStudios Romania.
Produsele vor fi disponibile in toate restaurantele KFC din Romania, in perioada stabilita de fanii Krushers pe site-ul campaniei. Asa ca anul acesta winter is not coming (yet!), gama Krushers e inca aici!
Despre cum intarzie vara KFC si UM Studios, pe site-ul campaniei kfc.ro/prelungestevara si pagina de facebook a campaniei.
Mai mult in Conturi,