(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Wash&Go ofera o replica provocarii Bergenbier de a proclama 5 mai - Ziua Barbatului pentru ca si „femeile stiu de ce”. Programul Wash&Go a fost conceput de aceeasi Leo Burnett, agentie care a realizat si campania Bergenbier pentru Ziua Barbatului, dar de echipe diferite de creatie si client service.
Astfel, marca de la Procter & Gamble intra in hora Bergenbier si lanseaza o campanie raspuns la campania initiata de marca de la Interbrew pentru proclamarea Zilei Barbatului, prin care recunoaste dreptul barbatului la o zi speciala in fiecare an.
„Pentru latura calda si prietenoasa a barbatului si pentru eforturile sale constante de a-i face pe plac femeii pe care o iubeste, am hotarat sa nu stam deoparte si sa reactionam la campania Bergenbier printr-un program propriu”, motiveaza Adriana Ionescu, Associate Marketing Director Procter & Gamble Romania, campania Wash&Go.
Potrivit autorilor, campania Wash&Go „Noi, femeile, stim de ce" se va derula in luna mai, pe parcursul a doua saptamani in presa scrisa, la TV, radio si in medii neconventionale precum internetul si tranzitul.
„Noi, femeile, stim de ce", asa ca venim si sustinem mesajul Bergenbier din perspectiva femeii care vede si apreciaza lucrurile marunte pe care barbatul le face in viata de cuplu si pentru care credem ca merita pe deplin o zi numai a lui”, adauga responsabilul de marketing.
„Am acceptat provocarea colegilor nostri de pe contul Bergenbier pentru ca am vrut sa dam si fetelor dreptul la replica”, a declarat Dana Cristea, Copywriter la Leo Burnett. „Wash & Go este un brand care il face pe barbat sa redescopere femeia de langa el, asa ca nu puteam ramane indiferenti la o campanie despre complicitatea masculina”.
„Daca Bergenbier s-a legat de acele lucruri pe care barbatii sunt obligati sa le faca pentru a multumi femeile, Wash&Go vorbeste despre gesturile marunte pe care acestia le fac in cuplu…uneori cu placere”, mai afirma copywriterul Leo Burnett.
AdFile
Advertiser: Procter & Gamble
Brand: Wash & Go
Adriana Ionescu - Associate Marketing Director,
Maria Pichiu – Brand Manager,
Raluca Mihailescu – Assistent Brand Manager.
Agentie: Leo Burnett
Dan Sendroiu - Brand Communication Executive Balkans,
Claudia Revent - Brand Communication Supervisor Balkans,
Oana Niculescu - Brand Communication Director Balkans;
Emilian Arsenoaie si Carmen Tiderle – directori de creatie,
Dana Cristea – Copywriter,
Smaranda Nemethi – Art Director;
Elena Ionita – Strategic Planner,
Miruna Antonescu - Junior Strategic Planner;
Media: Ileana Cocias - Account Manager,
Rodica Isac - Junior Communication Planner
Productie: Laura Georgescu A/V Production Director
Sorin Deleanu - A/V Production Manager.