Sursa: World Class Romania / Perceptum
„Strategia World Class in Romania ramane, pe langa furnizarea de servicii de inalta calitate in locatii accesibile si experti in sanatate si fitness, deschiderea de noi cluburi in apropierea casei sau locului de munca al romanilor, pentru a face sportul si miscarea parte a stilului lor de viata” afirma Raluca Ghilea, Managing Partner si fondator al agentiei Perceptum.
adplayers. Iulian Toma
WORLD CLASS incureajaza #BeHealthy, cu o noua strategie de comunicare de marketing de la agentia Perceptum. Incepand din acest an, reteaua de cluburi care incurajaza miscarea si activitatea pentru imbunatatirea sanatatii si-a propus o relansare a strategiei sale de comunicare si PR pentru a transmite cat mai puternic posibil mesajul noii sale misiuni: sa incurajeze din ce in ce mai multi romani sa devina mai activi mai des pentru a se bucura de un stil de viata sanatos.
"World Class doreste sa inspire si sa influenteze pozitiv comunitatile din ce in ce mai mari la nivel national pentru a fi mai activi mai des pentru un stil de viata sanatos. Agentia Perceptum este noul nostru partener de comunicare si PR care a integrat forta necesara in noul nostru slogan si a propus o abordare diversa si inovatoare, menita sa consolideze o comunitate entuziasta in jurul conceptului #BeHealthy” a declarat Kent Orrgren (foto), CEO al World Class Romania.
„#BeHealthy indeamna la actiune pentru un stil de viata sanatos, avand o abordare holistica prin integrarea in rutina zilnica a conceptului de sanatate si calitate a vietii. World Class si-a asumat rolul de a educa, inspira si influenta romanii sa adopte un stil de viata sanatos prin deschiderea unor noi centre in zonele urbane, dezvoltand programe de antrenament originale si accesibile si educand in salile din toata tara prin intermediul expertilor sai in sanatate si fitness." a mai spus presedintele
Raluca Ghilea, Managing Partner si fondator al agentiei Perceptum, agentia care comunica pentru World Class, explica probabil cel mai bine obiectivele strategice ale lantului de cluburi dedicate sanatatii prin miscare.
„Strategia World Class in Romania ramane, pe langa furnizarea de servicii de inalta calitate in locatii accesibile si experti in sanatate si fitness, deschiderea de noi cluburi in apropierea casei sau locului de munca al romanilor, pentru a face sportul si miscarea parte a stilului lor de viata” afirma Raluca Ghilea (foto), Managing Partner si fondator al agentiei Perceptum.
„Misiunea World Class este: de a oferi servicii de fitness personalizate cu o eficienta maxima, astfel incat fiecare client sa descopere si sa se bucure pe deplin de experienta World Class si sa decida sa transforme fitness-ul intr-o prioritate a fiecarei zile”
Legat de evolutia business-ului, managerul agentiei de comunicare afirma ca dezvoltarea acestuia, reflecta strategia de extindere a retelei World Class.
„Evolutia cifrelor se reflecta in extinderea strategica a retelei. Cel mai recent club este World Class Titan Park, care a devenit o noua oportunitate pentru World Class de a fi mai aproape de tot mai multi romani si de a ii atrage catre beneficiile unei vieti active. In perioada urmatoare, World Class va deschide doua cluburi noi in Bucuresti, unul in zona Obor, la Veranda Mall si unul in AFI Tech Park, un nou campus de afaceri situat in inima Bucurestiului”.
Planul de comunicare. Concept: #BeHealthy.
Planul de comunicare si promovare propus de Agentia Perceptum a prezentat un mix de concepte interactive bazate pe mesaje autentice, centrate pe comunitate si o poveste de brand imbogatita de cunostintele si experienta celor care deja s-au angajat in aceasta noua misiune marca World Class: antrenori personali, instructori pentru exercitii de fitness de grup, clienti si membri. Aceasta combinatie s-a dovedit a fi solutia castigatoare pentru World Class, care dorea sa devina o sursa de inspiratie si motivatie pentru imbunatatirea sanatatii si stilului de viata al romanilor.
Astfel, Perceptum a construit noua strategie in jurul conceptului #BeHealthy, care inca de la inceputul acestui an, a fost punctul central al misiunii si viziunii World Class. Evenimentul traditional de fitness World Class a devenit festivalul #BeHealthy in 2018, unde echipa agentiei a coordonat implementarea tuturor celor patru editii din acest an in orasele Cluj, Bucuresti, Timisoara si Constanta. Perceptum a creat, deasemnea, si noua campanie de promovare online pentru aceste evenimente si a integrat in desfasurarea festivalului o serie de activari experimentale, inclusiv tehnologia VR Rider, o combinatie unica de sanatate si fitness, planking, jocuri si realitate virtuala.
Echipa agentiei condusa de Raluca Ghilea a initiat si dezvoltat campania de promovare pentru aceasta vara, #BeHealthySummer, care include coordonarea conturilor de social media si a paginilor web de campanie, precum si strategia de activare offline in apropierea cluburilor World Class, precum si o campanie interna, #BeHealthyAmbassadors, care vizeaza expertii din domeniul sanatatii si fitness-ului cu scopul de a consolida comunitatea de brand si de a comunica mesajele campaniei prin vocea membrilor echipei World Class care sunt ambasadori World Class ai sanatatii si fitness-ului.
Call-to-action pentru oameni care isi doresc un stil de viata sanatos
In noua viziune de comunicare #BeHealthy, World Class isi dorea, de asemenea, sa creeze un film de promovare cu un puternic mesaj call-to-action care sa inglobeze noua strategie de pozitionare World Class: mai mult decat o retea de fitness, o comunitate de oameni care doresc ca un stil de viata sanatos sa devina prioritatea lor zilnica si sa-i inspire pe altii sa adopte acelasi concept. Videoclipul promotional a fost conceput si dezvoltat de Agentia Perceptum si a fost lansat recent online si pe reteaua World Class.
Conceptul de comunicare si promovare World Class s-a bazat pe o cunoastere profunda a dinamicii pietei de sanatate si fitness din Romania si mai mult decat atat: a fost necesara o intelegere reala a comunitatii create in jurul acestui brand, deoarece serviciile World Class sunt dedicate comunitatii si reflecta nevoile comunitatii. Miscarea #BeHealthy continua cu campania de toamna World Class si cea de-a cincea editie a Festivalului #BeHealthy care va avea loc in septembrie la Bucuresti.
#BeHealthy, World Class. Echipa de proiect:
World Class Romania: Lavinia Dinculescu (Marketing Manager), Simona Iordache (Advertising Sales Manager), Sabina Trandafir (Marketing Executive), Anca Ene (Junior Marketing Executive), Iulian Toma (Graphic Designer), Julio Papi (Product Manager), Peter Ambjorn (General Group Fitness Manager), Horatiu Dumitrescu (Personal Training Manager) , Florin Ionescu (Personal Training Manager).
Perceptum: Corina Musat (Account Manager), Mihaela Lungu (Project Manager), Viorel Gheorghiu, Ioana Pirvan (Art Director), Luana Muresan (Senior Copywriter), Adrian Dragan (Creative Director), Madalina Drumea (Junior Social Media Executive).
PANDA: Madalina CIOBANU Account Director | Panda Squad, Bogdan IONESCU, Account Director | Echipa Panda.
Despre #Behealthy, World Class Romania.
#BeHealthy este noul slogan al World Class Romania, care inglobeaza toate eforturile companiei pentru a implica cat mai multi romani sa traiasca mai bine prin sport, sanatate si fitness.
Este o actiune colectiva pentru a genera o mai mare constientizare cu privire la importanta activitatii fizice in mentinerea sanatatii in viata noastra de zi cu zi.
#BeHealth indeamna la actiune pentru un stil de viata sanatos, avand o abordare holistica prin integrarea in rutina zilnica a conceptului de sanatate si calitate a vietii. World Class si-a asumat rolul de a educa, inspira si influenta romanii sa adopte un stil de viata sanatos prin deschiderea unor noi centre in zonele urbane, dezvoltand programe de antrenament originale si accesibile si educand in salile din toata tara prin intermediul expertilor sai in sanatate si fitness.
#BeHealthy inseamna, de asemenea, parteneriate cu cele mai importante evenimente sportive publice din tara, cum ar fi: Bucharest Marathon, The Color Run, Crosul Bucharest 10K & FAMILY RUN sau Bucharest Half Mrathon.
Mesajul #BeHealthy este transmis mai departe si prin intermediul evenimentului anual World Class #BeHealthy Festival care are loc in marile orase din Romania si prin deschiderea unor centre noi World Class in zonele aglomerate, pentru a veni in intampinarea stilului de viata activ al oamenilor.
World Class crede intr-o viata activa si sanatoasa. Tot ce reprezinta si promoveaza World Class se bazeaza pe cunostintele si expertiza solida in sanatate si fitness.
Cu un portofoliu de 31 cluburi, dintre care peste 15 au piscine, in prezent, World Class isi propune sa transforme vietile oamenilor, inspirandu-i sa fie mai activi si, prin urmare, mai sanatosi, mai fericiti. World Class crede, de asemenea, ca prin determinare si pasiune, indiferent cat de mici sunt pasii, toata lumea poate ajunge departe.
Experienta World Class este despre know-how, vibe si distractie, dar si despre determinare si perseverenta.
Mai mult despre Perceptum
Mai mult in Conturi, Campanii,