Credit. WOPA / LIDL
Pe principiul “ai, n-ai mingea, tragi la poarta!”, Supercupa Lidl powered by WOPA a devenit prima competitie offline-online din Romania.
AdPlayers. info
WOPA si Lidl au reinventat fotbalul (si voleiul)! Cum a aratat prima editie a SuperCupei Lidl offline-online?
Pe principiul “ai, n-ai mingea, tragi la poarta!”, Supercupa Lidl powered by WOPA a devenit prima competitie offline-online din Romania. ,,Contextul este cel stiut de toata lumea. Am fost si suntem in vremea pandemiei, dar viata trebuie sa mearga mai departe” spun organizatorii.
Povestea pe scurt este urmatoarea: din 2017, angajatii Lidl au propriile competitii sportive. Stilul de viata sanatos este o prioritate la nivelul companiei, iar numarul de participanti a crescut de la un an la altul. Dar ce se intampla atunci cand peste tine vine virusul cu numarul 19 pe tricou si toate activitatile care implica prezenta mai multor persoane sunt suspendate? Aici s-au activat echipele de la WOPA si Lidl.
Bucuria sportului transferata in lumea digitala
Nu, n-a fost deloc usor sa aduci bucuria unui campionat obisnuit in digital. Totusi entuziasmul, competitivitatea, motivatia de a face miscare, precum si satisfactia victoriei au fost pastrate. WOPA si angajatii Lidl si-au suflecat manecile, s-au echipat, au facut incalzirea si s-au pus pe treaba (cu respectarea masurilor de distantare sociala, bineinteles). Timp de patru luni, campionii din offline s-au mutat in online si au luat parte la SuperCupa Digitala Lidl, care s-a desfasurat prin intermediul aplicatiei We are Lidl. We are Lidl este o aplicatie mobila dedicata exclusiv echipei Lidl din Romania, prin intermediul careia toti angajatii au acces la informatii despre companie in timp real. Aplicatia da ocazia angajatilor sa publice propriile postari, sa interactioneze cu alti colegi mult mai usor si sa se bucure de continut creat special pentru ei.
Campaniile de teasing si reveal au fost foarte convingatoare si au dus la inscrierea unui numar impresionant de participanti. S-a pus accent pe emotiile provocate de competitie, pe dorul de a face sport, iar la startul SuperCupei Digitale Lidl au fost prezente nu mai putin de 18 echipe de fotbal, 14 echipe de volei si cateva sute de suporteri zgomotosi.
Cum a aratat SuperCupa Digitala Lidl?
Orice competitie serioasa are nevoie de participanti si, bineinteles, de un regulament pe masura. In prima faza, angajatii si-au facut echipe de cate 6 persoane si si-au ales capitanul. Apoi, am dat drumul la joc: in fiecare saptamana s-a lansat cate o provocare. Toata lumea s-a filmat in timpul probelor practice, de tipul “dublelor” cu sulul de hartie igienica, schemelor à la Ronaldinho, paselor la perete. Au existat si o serie de probe populare, bazate pe like-urile stranse de fiecare echipa de la suporterii ei.
Galeriile nu s-au oprit aici – au inventat cantece de incurajare pentru echipele preferate. De asemenea, fanii s-au vopsit pe fata si au facut coregrafii. Toate clipurile video au fost postate pe platforma We are Lidl. Scorul final per echipa s-a calculat in baza unui algoritm – totalul punctelor de la probele practice a reprezentat 80%, iar like-urile adunate la probele populare, restul de 20%.
Premiile
Toata lumea a avut cate ceva de castigat. In afara experientei de neuitat si a emotiilor traite la cote maxime, pe intreg parcursul competitiei s-au oferit sute de premii. De la tricouri, poze-magnet, mingi de fotbal si volei, genti de sport pana la boxe portabile, casti si aparate foto instant. Premiile pentru echipele din fazele finale au constat in smartwatch-uri, biciclete si vouchere valorice pentru echipament sportiv.
SuperCupa Digitala Lidl a demonstrat ca sportul poate fi practicat chiar si in cele mai grele conditii. Dovada o reprezinta cifrele din aplicatia We are Lidl: peste 250 de materiale video incarcate de participanti, peste 500 de minute de filmare si, nu in ultimul rand, peste 17.000 de like-uri. #NoBullshitSport
Echipa:
Din partea Lild:
Cristina Hanganu – Communication & CSR Director
Maria Mosorescu – Internal Communication Project Manager
Andreea Camelia Croitoru – Internal Communication Specialist
Din partea WOPA:
Ana Constantin – Account Director
George Paun – Senior Account Manager
Andreea Tudor – Account Manager
Tiberiu Palu – Head of Production
Bogdan Domnescu – Production Coordinator
Marius Arteni – Senior Project Manager
Dragos Ometita - Creative Director
Irina Blansek – Copywritter
Cezar Iliescu – Art Director
Mai mult in Campanii, Retail