Credit: WOPA / Floriol incep o relatie in registru emotional
Pofta de emotii se vede integrat in digital, pe Youtube, Facebook, Instagram, in challenge-uri lansate catre influenceri si este gandita sa functioneze pe termen lung. Materialele influencerilor sunt pe site-ul proaspat reimprospatat Floriol: https://www.floriol.ro/retete
AdPlayers. info
,,Se stie, chiar daca nu se vorbeste despre asta, ca in agentiile de publicitate si mai ales in departamentele de creatie oamenii sunt destul de “emotional”. Noi consideram ca asta e un lucru bun mai ales cand ai de rezolvat o tema destul de grea: Cum gasesti o noua definire a gatitului pentru Floriol? Se pare ca raspunsul nostru la intrebare a convins si castigat pitchul pentru comunicarea digitala a Floriol.” motiveaza agentia.
Campania “Pofta de emotii, Pofta de viata” rezuma gatitul la cea mai simpla definire a lui, transmiterea de emotii catre cei dragi. Iar pofta de emotii se vede integrat in digital, pe Youtube, Facebook, Instagram, in challenge-uri lansate catre influenceri si este gandita sa functioneze pe termen lung. Materialele influencerilor sunt pe site-ul proaspat reimprospatat Floriol: https://www.floriol.ro/retete
“Majoritatea oamenilor comunica ce simt cel mai bine cu mainile, ca doar nu ne-am nascut toti Nichita Stanescu sau Daniel Harmanescu” explica Dragos Ometita, director de creatie WOPA, in timp ce devoreaza cu tact o salata de rosii cu branzica.
,,Cand vine vorba de a transmite o emotie devine insa mai dificil, noi, oamenii, fiind niste creaturi complexe. Totul se simplifica insa cand spui ce ai de spus cu o farfurie delicioasa si muncita. Cu campania asta am zis sa inspiram oamenii sa isi exprime mai des emotiile pentru cei dragi mai des, dar si mai delicios” adauga seful de creatie.
“Fiind prezent pe piata din Romania de 20 ani, Floriol este un brand ajuns la maturitate, care este alaturi de consumator in fiecare zi, propunandu-i un stil de viata echilibrat, o dieta recomandata de un nutritionist sau pur si simplu o masa in familie, gatita cu ingredientul secret despre care generatii intregi de bucatari vorbesc: emotia , “ adauga Iulia Dobromir, Brand Manager.
,,Pentru noi, este important ca emotiile consumatorilor sa se transmita prin intermediul preparatelor culinare gatite, care sa aduca astfel buna dispozitie la masa. Pe Floriol.ro pot fi gasite peste 100 de retete din bucataria italiana, frantuzeasca, chineza, mexicana, libaneza sau din Peru, alaturi de retete romanesti cu un ‘twist’ si de retete fantezie. De la antreuri, la supe racoroase si feluri principale pe baza de peste, carne sau legume, pana la deserturi elaborate sau acel ceva bun care se pregateste in cateva minute”, conchide aceasta.
Anul acesta WOPA a completat diviziile deja existente de ATL si BTL cu o divizie solida de digital, care a adus crestere agentiei, intr-un context de provocari economice pentru piata de publicitate.
Din partea WOPA:
• Creative Director: Dragos Ometita
• Senior Copywriter: Daniel Harmanescu
• Head of Social Media: Anca Duma
• Client Service Director: Mihaela Giurca
• Account Director: Andra Tivichi
Din partea Bunge:
• Monica Spiru: Marketing Manager Romania & Bulgaria
• Iulia Dobromir: Brand Manager
Fondata in anul 2011 WOPA, este o agentie independenta de advertising full-service care ofera servicii de ATL, BTL, Digital, Social Media, Branding si Productie pentru clienti din industrii cheie - FMCG, beauty, white goods, food & beverages, services si pharma.
Din portofoliul agentiei fac parte companii romanesti si internationale: Agricola, Stella Artois, Corona, Alka, Vincon, Alexandrion Group, Medicover, Lidl Discount, Sensiblu, Novo Park, Universitatea Romano - Americana, Avon Cosmetics, Daikin, Syngenta Agro, L`Oreal si multi altii.
WOPA este o agentie independenta, locala, directa si matura. WOPA este no bullshit advertising.
Bunge Romania
Bunge Limited (www.bunge.com, NYSE: BG) este un lider global in domeniul agribusiness si alimentar, operand in peste 40 de tari, cu aproximativ 35.000 de angajati. Bunge comercializeaza, depoziteaza si transporta seminte oleaginoase si cereale pentru clienti din toata lumea.
Bunge Romania este unul dintre principalii actori din sectorul agribusiness din Romania, mai ales in ceea ce priveste comercializarea si procesarea cerealelor, a semintelor de floarea-soarelui, rapita si soia, fiind, de asemenea, un actor cheie in sectorul alimentar prin marcile sale Floriol, Unisol, Ulvex si Raza Soarelui
Bunge Romania contribuie la imbunatatirea vietii oamenilor prin continua dezvoltare a liniei de uleiuri vegetale, controland in mod sustenabil prin operatiunile sale intreg lantul de aprovizionare, de la achizitionarea semintelor, pana la produsele finale care ajung la clienti si consumatori. Prin intermediul operatiunilor de procesare locala a semintelor de floarea-soarelui, rapita si soia, compania ofera partenerilor sai servicii logistice de calitate, disponibilitate si profesionalism. Depunem eforturi pentru a imbunatati starea de sanatate si obiceiurile de nutritie a clientilor nostri, prin permanenta dezvoltare a produselor, si prin standardul ridicat de calitate si siguranta.
Mai mult in Campanii