(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Next Advertising a semnat prima campanie de imagine realizata pentru The Money Channel, care ii indeamna pe cei care nu inteleg limbajul de lemn de business sa ia lectii de afacereza. Potrivit agentiei, campania pentru The Money Channel cuprinde doua lectii TV – Restaurant si Taxi, o lectie radio si patru lectii tiparite, disponibile si in varianta electronica. Noua campanie se desfasoara in perioda 25 februarie – 6 aprilie pe TV, radio, print si internet.
"The Money Channel e un canal de nisa, specializat in stiri financiare, analize de piata si, in genere, lucruri mai complicate pe care profanii nu le pot intelege fara un cat de mic efort”, explica Bogdan Muresanu, Senior Copywriter Next Advertising. „Ne-am gandit sa transformam acest aparent neajuns intr-o calitate evidenta. Cine nu intelege ce se vorbeste la The Money Channel nu intelege pentru ca nu vorbeste pe limba lor”.
Astfel a aparut conceptul de AFACEREZA, noua limba a corporatistilor, a managerilor, a finantistilor samd, justifica agentia de publicitate. „E un cuvant inventat, fireste, din care pricina putea suscita doua tipuri de reactie: simpatie ori antipatie imediata”, mai spune copywriter-ul.
“The Money Channel este un post de informatie si dezbatere in domeniul afacerilor”, spune Miruna Trufin - Brand Manager The Money Channel, despre postul de televiziune . Ea mai spune ca studiile calitative pe care le-a realizat postul, in toamna anului trecut, au relevat ca o parte importanta a target-ului percepe ca adresand in exclusivitate zona burselor si a pietelor financiare.
Justificand alegerea ideii si executiei campaniei, oficialul de marketing a mai afirmat ca, prin aceasta campanie, postul isi doreste sa transmita foarte clar ca The Money Channel se adreseaza tuturor celor care vor sa fie la curent cu realitatea economica, sa evolueze pe plan profesional, sa fie performanti in ceea ce fac.
Insa, „Ca orice comunitate si oamenii din business au un limbaj propriu, numai de ei inteles; la The Money Channel vorbim aceeasi limba. Asa a aparut “afacereza””, a conchis Trufin.
Spotul a fost regizat de Razvan Marculescu si a fost produs in colaborare cu casa de productie Tandem Film.
/ WORK : The Money Channel -Afacereza,
Titlu: Afacereza
Produs: The Money Channel
Advertiser: Realitatea-Catavencu Group
Agentie: Next Advertising
Mihnea Vasiliu - Board Director Realitatea-Catavencu Group,
Ovidiu Caprita - Marketing Director Divizia TV Realitatea-Catavencu,
Onut Dragomirescu - Managing Director The Money Channel,
Miruna Trufin - Brand Manager The Money Channel.
Luana Bocai – Strategic Planner,
Ana Dinulescu- Account Executive,
Daciana Negoita – Senior Account Executive ,
Mara Stoenescu – Account Director,
Liviu David- Director de Creatie,
Bogdan Muresanu – Senior Copywriter,
Mihaela Neatu- Copywriter,
Mircea Mocanu – Art Director.
/ MEDIA – Realitatea - Catavencu
Realitatea - Catavencu este un grup media care, pe langa Divizia TV alcatuita din Realitatea TV, The Money Channel si Romantica, are o divizie de publishing in care se numara publicatii cum sunt Cotidianul si Catavencu; o divizie radio care cuprinde Radio Guerilla, Realitatea FM si Radio Total; o agentie de stiri, NewsIn si o divizie new media.
/ PROFILE – Next Advertising
Potrivit companiei, Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de media, PR, productie, merchandising, BTL, consultanta de marketing si creatie. Din 2001, anul infiintarii, a functionat in simbioza cu shopul de creatie Cap, entitatea purtand denumirea sugestiva NextCap. Colaborarea cu Cap continua pe clientii Murfatlar, Biborteni, Salonta, Principal Company, Euroavipo si Flanco, dar din iunie 2006 Next si-a infiintat propriul departament de creatie.
Portofoliul agentiei Next Advertising cuprinde clienti precum Western Union, Farmec Cluj, Banca Transilvania, BT Aegon, dufa Deutek, Transavia, Biofarm/Bixtonim/Cavit/Colebil, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Trenta, Tammy, The Money Channel, Flanco, NewCom, Agip, Greenpeace.