Vodafone pune capat oficial speculatiilor: “OMD este agentia noastra de media"
Vineri, 14 Mai 2010

 (AdPlayers, Iulian Toma)

Vodafone a pus oficial capat speculatiilor privind o eventuala migrare a contului de media de la OMD, in urma unor articole aparute in presa online, in cursul zilei de joi (13 mai). "OMD este agentia noastra de media si nu dorim sa comentam pe seama zvonurilor", au afirmat pentru AdPlayers, oficialii de comunicare ai Vodafone Romania.

Zvonul privind o posibila plecare a contului de media a aparut prima data pe blogul lui Catalin Tolontan si a fost preluat rapid de mai multe canale online. Intors in cursul zilei de ieri dintr-o deplasare in strainatate, Cristian Mucichescu Managing Director al OMD Romania nu linistea situatia in niciun fel.

„Nu am primit nimic oficial”, declara Mucichescu in jurul orei 17.30 alimentand parca speculatiile, privind pierderea contului. Fostul jurnalist in urma cu aproape 10 ani, managerul biroului OMD Romania provoca pe de alta parte si un raspuns oficial. Raspunsul Vodafone fusese dealtfel trimis AdPlayers chiar cu putin timp inainte publicarea pozitiei lui Mucichescu, in jurul orei 17:10, insa fusese ratacit timp de cateva ore printre alte comunicari electronice ale publicatiei.

OMD Romania administreaza contul de media Vodafone de la inceputul acestui an, dupa o licitatie internationala la care, in conditiile livrate in pitch de reteaua internationala OMD, a participat inclusiv biroul local de la Bucuresti. Miscarea internationla a dus la mutarea bugetului de media inclusiv pe piata romaneasca. Administrat  in ultimii 13 ani de catre divizia de media McCann Erickson Romania, bugetul de media estimat de AdPlayers pentru acest an la aproximativ 16-17 Milioane EUR - aproape 20% din business-ul agentiei McCann Erickson pe anul trecut.

CITESTE SI ARTICOLUL:
OMD despre pierderea Vodafone: "Nu am primit nimic oficial"

PUBLICITATE: