Vodafone Romania in campanie de brand cu Delia si McCann Erickson ( Creatie), MRM//McCann Romania (digital), Wavemaker Romania ( media), DraftFCB (BTL), Cohn&Jansen (Retail)
Miercuri, 17 Octombrie 2018
 

Credit: Vodafone Romania / McCann Erickson

Potrivit autorilor, abordarea campaniei „Traieste frumos, inainte de toate" ilustreaza intr-un mod creativ prezenta pe piata si scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun

adplayers. Iulian Toma


Credit: Vodafone Romania / McCann Erickson

Vodafone Romania este in plina  campanie neconventionala de brand cu Delia, sub sloganul „Traieste frumos, inainte de toate".

Contactati de catre adplayers, oficialii de comunicare ai companiei au afirmat ca noua comunicare se deruleaza impreuna cu agentiile McCann Erickson ( Creatie),  digital: MRM//McCann Romania,  Wavemaker Romania ( fosta MEC Romania, media ), DraftFCB ( BTL), Cohn&Jansen (Retail).

Potrivit acestora, campania a fost lansata in 27 septembrie 2018 si este planificata pentru o perioada de o luna si jumatate. Noua campanie de brand Vodafone este dezvoltata pentru toate canalele de comunicare si pentru intregul mix relevant de statii TV, radio, publicatii tiparite, canale din mediul digital, cinema si outdoor.

Sub conceptul „Traieste frumos, inainte de toate", Vodafone Romania lanseaza o noua campanie de brand gandita sa comunice intr-o maniera creativa si neconventionala rolul pe care Vodafone si-l asuma in imbunatatirea vietii clientilor si pentru sustinerea echilibrului in folosirea tehnologiei.

Abordarea campaniei ilustreaza intr-un mod creativ prezenta pe piata si scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun. Filozofia de brand se traduce in activitatea si implicarea companiei in comunitate, prin asigurarea conectivitatii care le permite oamenilor sa-si imbunatateasca si sa-si usureze viata. In acelasi timp, brandul Vodafone ii incurajeaza sa pastreze echilibrul si sa ramana conectati cu lumea reala participand la activitati dincolo de mediul online.

Campania este construita in jurul videoclipului interactiv, „Traieste frumos", interpretat de cunoscuta cantareata Delia. Vodafone comunica astfel noua filozofie de brand intr-un mod interactiv, cu ajutorul versurilor, ceea ce reprezinta o premiera in industrie.

Campania foloseste noul videoclip pentru a-l transforma intr-un produs cu un bogat continut digital interactiv, integrat intr-o platforma online dedicata. Vodafone Romania foloseste astfel experienta detinuta ca lider in tehnologie creand un instrument inovator ce ilustreaza atentia acordata atat clientilor, cat si abordarii care pune viata pe primul loc.

Toate scenele din videoclipul Deliei, care prezinta diverse secvente inspirate din viata, sunt transpuse in scurte povesti video. Acestea sunt incarcate pe platforma sub forma de serial, fiind adaptate pentru ca utilizatorii sa le poata derula si pentru a explora noua experinta interactiva pe durata melodiei. Seria de secvente video are scopul de a sustine conversatia pe tema prezentei tehnologiei in viata oamenilor si de a inspira filozofia unei vieti echilibrate.

„Tehnologia este parte a experientelor noastre de fiecare zi, oferindu-ne beneficii extraordinare, in primul rand prin faptul ca ne ajuta sa fim conectati oriunde, oricand. Intr-o lume in care avem tehnologia la indemana, filozofia noastra de brand sustine calitatea vietii care vine din echilibru, inclusiv in modul in care folosim tehnologia: este important mai intai sa mananci, apoi sa postezi, sa dansezi, apoi sa faci streaming video de la concert” a declarat Laura Barbu, Brand and Marketing Communication Director, Vodafone Romania.

„Campania Vodafone, prin manifestul interactiv realizat sub forma de videoclip muzical, incurajeaza oamenii sa puna viata pe primul loc, inainte de toate si sa priveasca tehnologia ca pe un excelent suport pentru experientele autentice pe care le traiesc in realitate"m a mai spus oficalul de comunicare Vodafone.

Videoclipul Deliei si conceptul platformei online folosesc o solutie tehnica inovatoare, pentru a ilustra diverse situatii din viata. Videoclipul ilustreaza o miscare continua sus-jos, purtandu-i pe cei care il urmaresc printr-o cladire de apartamente, in fiecare interior, unde pot vedea secvente cu oameni care mimeaza versurile melodiei ca dialog purtat intre ei. De asemenea, vizitatorii platformei online pot parcurge videoclipul urmarind povestile pe parcursul melodiei.

Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, care ofera o gama de servicii ce include voce, mesaje, date si comunicatii fixe.

Vodafone Group are divizii in 25 de tari, 46 de retele mobile partenere si operatiuni de broadband fix in 18 tari. La 30 iunie 2018, Vodafone Group avea 534,5 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile si 19,9 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzand India si toti clientii Vodafone din entitatile create in urma unor fuziuni si asocieri. 

Mai mult in Conturi, Campanii


PUBLICITATE: