Vitrina a incheiat anul cu 2,5 Milioane euro. AMIN.
Miercuri, 11 Februarie 2015
adplayers. Iulian Toma
"Anul 2014 a fost un an greu, cu foarte multa munca si cu eficienta financiara sub asteptari" este concluzia, pe scurt, a Mihaelei Rus (foto), directorul agentiei de publicitate Vitrina Advertising din Cluj.
"Estimam pentru 2014 o cifra de afaceri de 2,5 Milioane de euro, la un nivel comparabil cu cea din 2013".
Printre reusitele anului trecut, Rus trece in revista un eveniment important in viata agentiei clujene: Compania de publicitate a devenit membra a retelei Advertising Marketing International Network (AMIN) in Romania.
2015?
Despre 2015, sefa agentiei vorbeste optimist.
"Imi place sa cred ca 2015 va fi unul mai bun. Pentru Vitrina aceste semne au venit inca de la sfarsitul anului trecut. Am semnat contracte cu parteneri traditionali dar si cu care am imceput sa reluam colaborarea - clienti pierduti in ultimii ani care, in incercarea de a minimiza costurile, au preferat sa lucreze disparat sau cu freelanceri. Accentul doar pe buget a facut sa se piarda din coerenta mesajului si sa se departeze de pozitionarea si obiectivele de atins in lipsa echipei noastre unitare de lucru " conchide Rus.
Mai mult in AdPlayersReport,
"Anul 2014 a fost un an greu, cu foarte multa munca si cu eficienta financiara sub asteptari" este concluzia, pe scurt, a Mihaelei Rus (foto), directorul agentiei de publicitate Vitrina Advertising din Cluj.
"Estimam pentru 2014 o cifra de afaceri de 2,5 Milioane de euro, la un nivel comparabil cu cea din 2013".
Printre reusitele anului trecut, Rus trece in revista un eveniment important in viata agentiei clujene: Compania de publicitate a devenit membra a retelei Advertising Marketing International Network (AMIN) in Romania.
2015?
Despre 2015, sefa agentiei vorbeste optimist.
"Imi place sa cred ca 2015 va fi unul mai bun. Pentru Vitrina aceste semne au venit inca de la sfarsitul anului trecut. Am semnat contracte cu parteneri traditionali dar si cu care am imceput sa reluam colaborarea - clienti pierduti in ultimii ani care, in incercarea de a minimiza costurile, au preferat sa lucreze disparat sau cu freelanceri. Accentul doar pe buget a facut sa se piarda din coerenta mesajului si sa se departeze de pozitionarea si obiectivele de atins in lipsa echipei noastre unitare de lucru " conchide Rus.
Mai mult in AdPlayersReport,
PUBLICITATE:
Alte articole din Conturi:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: