(AdPlayers.ro/News, Irina Toma)
“Sensational de la Samsung” este cea mai noua campanie semnata Odyssey, pentru telefoanele Samsung, de la HAT Romania. Potrivit agentiei, noile modele de telefoane, dar si brandul Samsung „cer o abordare non-conformista, atipica pentru ca vorbesc unui public cool si trendy”.
Campania este construita exclusiv pe virale neconventionale, platforma de comunicare cu publicul tinta constand intr-un microsite www.sensational.ro, conceput sub forma unei comunitati virtuale, care asigura premisele unui prim contact, o prima experienta comuna a potentialilor utilizatori de telefoane Samsung.
Demarata in data de 12 noiembrie a.c, campania virala “Sensational de la Samsung”a avut deja, potrivit autorilor, un feedback de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare.
Folosit ca interfata de comunicare cu publicul tinta, microsite-ul este promovat prin link-uri postate pe alte site-uri, prin mailing, blog-uri, formuri si va suporta modificari continue, prin adaugarea de noi virale, in functie de produsele promovate, cat si de preferintele publicului.
“Ni s-a parut interesant sa generam pentru Samsung un continut plasat pe net care sa aiba potential viral si in egala masura sa prezinte atributele sau beneficiile principale ale telefoanelor mobile”, spune Vali Suciu, Director Creatie, Odyssey. „Este o platforma care se va dezvolta in timp, si multe ajustari vor fi facute din mers, dat fiind faptul ca Romania este novice in domeniul asta”
“Intotdeauna este o placere sa mergi la filmari cu gagici misto (cel putin ca baiat). Si cum am fost o echipa plina de baieti, e clar ca toata lumea a lucrat cu placere. Deci daca toata lumea a lucrat cu placere, rezultatul nu a putut fi decat misto”, spune Dan Panaitescu, Departamentul de Creatie al Odyssey, despre noul proiect Sensational.ro