Violet si Vincon si ZenithMedia vin cu un nou caracter aparte
Luni, 05 Februarie 2007

Violet si Vincon si ZenithMedia vin cu un nou caracter aparte.Violet si Vincon si ZenithMedia vin cu un nou caracter aparte.Violet si Vincon si ZenithMedia vin cu un nou caracter aparte

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Violet si Vincon Vrancea au lansat din 1 februarie 2007, cel de-al treilea spot TV din seria „Beciul Domnesc – un caracter aparte”, intitulat sugestiv „Ceilalti”, arata oficialii agentiei. În media, campania este derulata de agentia ZenithMedia, iar spotul se difuzeaza pe Pro TV, Prima TV, B1 TV, Realitatea TV, TV Sport, Antena 3, TVR 1, TVR 2.

Potrivit agentiei, spotul vine în completarea celor doua productii anterioare, „Beciul” în 2005 si „Invizibil” în 2006, care, pe rând, au pozitionat explicit brandul (2005) si i-au oferit, spune agentia, o identitate proprie în categorie (2005-2006).

Autorii spun ca noul spot urmareste “declararea fara dubii a diferentierii consumatorului de Beciul Domnesc fata de „ceilalti”, si prin aceasta, atragerea catre valorile brandului a consumatorului mai tânar ce simte cel mai acut nevoia de a iesi în evidenta”.

Violet si Vincon si ZenithMedia vin cu un nou caracter aparte

Dan Ghejan, Director Marketing si Vanzari la Vincon spune ca are încredere în noul spot. “Faptul ca proiectele anterioare au fost de un real succes si ca VIOLET ’’simte’’ brandul si publicul caruia acesta i se adreseaza, ne face sa avem mare încredere in noul spot”, a spus seful departamentului de marketing.

Violet si Vincon si ZenithMedia vin cu un nou caracter aparte„Ce am urmarit de data asta a fost sa aducem Beciul Domnesc cât mai aproape de consumator; sa aratam, fara a fi, însa, demonstrativi, cât de aproape pot fi valorile brandului de oricine doreste sa se identifice cu ele”, a spus Dragos Cazan, Director de Creatie Violet.

„Am renuntat într-un fel la lucrurile sofisticate si usor metaforice de dinainte. Beciul Domnesc face parte acum din viata fiecaruia, dar transcede limitele unui produs banal, devine o atitudine, un mod de a fi, de a vedea lumea. Ca sa inducem asta, print-un fel de negare a unei afirmatii, tot ce ne-a trebuit a fost sa surprindem oameni si atitudini în viata lor de zi cu zi”, spune directorul de creatie.

Cazan crede ca este si creatorul unui nou gen de publicitate: “Cred, cu toata modestia de care pot fi capabil, ca am creat chiar un nou gen in peisajul publicitar autohton – spotul reportaj.” 

Filmarile s-au desfasurat în perioada 15 decembrie 2006 – 15 ianuarie 2007 în mai multe locatii din Bucuresti. „Cautând solutii de a prezenta scenariul într-un mod cât mai interesant, mi-am amintit de un film pe care l-am vazut, Baraka”, adauga regizorul Eduardo Vazquez. „Acolo s-a redat apusul soarelui, care dureaza o ora, în 60 secunde. În acelasi mod am încercat sa redam si noi desfasurarea unei zile obisnuite în 25 de secunde: dimineata – drumul spre serviciu, cele 8 ore de serviciu, masa de prânz, seara – iesirea în oras”.

AdPlayersFile

Înfiintata în anul 2001, Violet Advertising este agentie de publicitate full-service, cu actionariat 100% romanesc. Printre brandurile din portofoliul Violet se numara Vincon Vrancea, Real Hypermarket, Mapei Romania, Neoset, Intersnack, Gorenje, Euromedia, Libra Bank, Beauty Shop, Marks&Spencer.

Violet si Vincon si ZenithMedia vin cu un nou caracter aparte

Advertiser: Vincon Vrancea

Brand: Beciul Domnesc

Dan Ghejan – Director Marketing si Vanzari Vincon Vrancea;

Agentie: Violet

Dragos Cazan – Director Creatie, Copywriter,

Liviu Drangu – Art Director,

Dan Cretu – Account Director ,

Magda Schnell – Account Manager,

Eduardo Vasques – Regizor,

Jordi Rexach – DOP,

Casa de productie: Tandem Film,

Directorii de productie: Razvan Angelescu si Monica Duta.


PUBLICITATE: