(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Noua campanie de primavara Knorr implementata de agentia Brands & Bears este construita in dou[ valuri de comunicare si beneficiaza, potrivit agentiei de publicitate, de o promovare nationala, sustinuta prin spot tv, spot radio, postere si numeroase machete de presa, anunta reprezentantii agentiei conduse de Cristian Bulfinschi.
Mai pe scurt, arata autorii campaniei, in primul val, Knorr da miei in toata tara pentru ca-n valul doi sa continue cu premii specifice iesitului la iarba verde. Potrivit Brands & Bears, Knorr a scos la bataie un numar impresionant de premii astfel incat se poate spune cu usurinta ca pe durata campaniei in toata tara ploua cu premii.
“Ne-am orientat mai mult catre nevoile “imediate” ale consumatoarelor noastre, incercand insa sa nu pierdem “pe drum” din emotional”, spune Cristina Lambru, Director de Creatie la Brands & Bears. „Mesajul final este unul simplu si foarte bine prins in realitate: Knorr le face romanilor primavara mai bogata si mai frumoasa”.
AdFile
Advertiser: Unilever SCE
Brand: Knorr
Marius Barbu – Category Manager
Maud Zenide – Brand Manager
Agentie: Brands & Bears
Cristina Lambru – Creative Director,
Anda Runtag – Art Director,
Adina Stanescu – Copywritter,
Vlad Leonard – DTP,
Codruta Pirvuletu – Account Executive,
Claudia Mihai – Account Manager