Luchi Georgescu, Presedinte, Vincon Vrancea.
( adplayers Iulian Toma) Bugetul de relatii publice Vincon Vrancea este administrat de agentia Eye PR. Prezidata de Luchi Georgescu (foto), Vincon Vrancea este unul dintre cei mai mari producatori de vin, distilat de vin si bauturi spirtoase din Romania detinand peste 1580 de hectare de vita de vie in podgoriile Odobesti, Cotesti, Panciu si Husi. Compania mai detine 11 crame, printre care cramele Paradis si Beciul Domnesc, trei platforme industriale pentru conditionarea si imbutelierea vinului, a vinarsului si bauturilor spirtoase si a otetului si trei depozite.
Estimat de adplayers la un buget de relatii publice de 50-100.000 euro pe an, reprezentantii agentiei nu au comentat informatia. „Setam foarte multe lucruri pentru anul viitor si sunt mai multe variabile care fac greu de estimat valoarea bugetului in acest moment” a declarat pentru adplayers Iulia Suteu (foto), Managing Director Eye PR.
Potrivit oficialilor de relatii publice, agentia a dezvoltat pentru Vincon o strategie de comunicare integrata, pe un an de zile, care are in centru gestionarea relatiei cu presa, consultanta in social media si evenimente. De asemenea, Eye asigura si suportul de comunicare pentru campaniile de publicitate dezvoltate pentru marcile Vincon.
Din informatiile adplayers, compania de relatii publice a castigat contul dupa cateva proiecte de comunicare derulate cu succes impreuna cu compania de publicitate Propaganda. „Am fost foarte incantati de abordarea Eye care ne-a propus o campanie integrata, de impact, in care focusul a fost atat pe marci cat si pe companie”, a spus Simona Hancu, Director de Marketing Vincon Vrancea.
Mai mult in Licitatii, Bugete