(AdPlayers, Iulian Toma)
Traficul pe Bulevardul Kiseleff din Bucuresti a intrat in vacanta timp de 4 weekenduri. Compania de evenimente si activitati BTL Eventness impreuna cu Primaria Municipiului Bucuresti organizeaza pe cunoscuta artera de trafic seria de evenimente Via Sport, care invita bucurestenii sa ia parte la activitati sportive in aer liber precum: tenis de masa, tenis de picior, badminton, baschet, fusbal, ori sa foloseasca pistele pentru biciclisti.
Evenimentele au un buget estimat la aproximativ 20.000 EUR, dupa cum a afirmat, pentru AdPlayers, Dan Serbulea Managing Partner la Eventness. Compania organizeaza evenimente si activitati BTL si este infiintata in primavara acestui an de doi parteneri: Dan Serbulea ( 34% ) si Dan Dumitrescu (cu 66%).
Cu sase ani de comunicare, Serbulea (25 ani) a mai lucrat anterior la Ethos si Millenium Communications pana in anul 2008, iar in ultimii doi ani a lucrat pe cont propriu.
Actiunile Via Sport au luat startul in seara zilei de vineri, 16 iulie si vor continua, in fiecare weekend, pana duminica 8 august, fiind reflectata pe mai multe canale media partenere. Seria de activitati dureaza timp de patru weekend-uri consecutive, de vineri seara, incepand cu ora 22.00, si se incheie duminica la pranz, in jurul orelor 14.00.
Deocamdata, actiunile au loc cu sprijinul Apa Nova si Turabo Cafe, insa organizatorii n-au batut in cuie toti sponsorii. „Suntem deschisi sa batem palma si cu alti sustinatori care isi doresc o asociere de imagine cu evenimentele Via Sport”, spune Dan Serbulea, pentru AdPlayers. „Sponsorii beneficiaza de promovarea in media, de activare la locul evenimentului, iar bugetul poate porni de la 5.000 EUR”.
Organizatorii nu exlud nici donatiile in echipamente sportive. Serbulea afirma ca, la finalul cele patru weekenduri de Via Sport pe Kiseleff, materialele si echipamentele vor fi donate unor scoli, iar valoarea va depasi probabil 6.000 - 8.000 EUR.
Conform promotorilor Via Sport, ideea proiectului a pornit de la un studiu efectuat de 360insights in care se precizeaza ca in aceasta vara 3 din 10 bucuresteni vor renunta la concediu, seria de activitati sportive si de divertisment dorind practic sa vina in sprijinul celor care vor sa isi petreaca timpul liber in Bucuresti.
Evenimentul organizat de Eventness este promovat de PR-ul agentiei Ad-Venture, care a administrat in trecut si comunicarea lui Sorin Oprescu la Primaria Capitalei. Pe langa Apa Nova si Turabo, printre sustinatorii activitatilor de pe Bulevardul Kiseleff se afla si marca politica Oprescu, care se numara printre brandurile activate de Via Sport sub mesajul „Bucuresti, asa cum iti doresti. Oprescu”.