Credit: iELM / Zitec
iELM este un retailer romanesc lansat pe piata in Suedia ca o mica afacere de familie, din dorinta parintilor de a le oferi celor mici haine de calitate la un pret corect. Dorul de casa dar si dorinta de a ajuta oamenii din comunitatea in care a copilarit, l-au determinat pe Marius Dragan, unul dintre fondatori, sa se mute in Romania impreuna cu familia, punand bazele unei mici fabrici in Gaesti.
AdPlayers. info
La un an de la preluarea activitatilor de digital marketing de catre Zitec, iELM.ro, magazin online de haine pentru copii, inregistreaza o crestere cu 500% a vanzarilor, de peste 1 milion de euro lunar, in timp ce investitia in promovare a crescut cu mai putin de 20%.
iELM este un retailer romanesc lansat pe piata in Suedia ca o mica afacere de familie, din dorinta parintilor de a le oferi celor mici haine de calitate la un pret corect. Dorul de casa dar si dorinta de a ajuta oamenii din comunitatea in care a copilarit, l-au determinat pe Marius Dragan, unul dintre fondatori, sa se mute in Romania impreuna cu familia, punand bazele unei mici fabrici in Gaesti. In prezent, fabrica numara peste 150 de angajati din comuna si zonele limitrofe.
Desi initial hainele pentru copii erau vandute doar in Suedia si Romania, in ultimii 2 ani brandul s-a extins in Europa, in tari precum Germania, Franta, Regatul Unit, Olanda, Danemarca, Austria, Spania, Finlanda, dar si Canada, Statele Unite ale Americii, ultimele magazine lansate fiind in Estonia, Cehia si Polonia. Datele companiei releva faptul ca iELM este intr-o continua ascensiune, iar pietele din Europa au un potential urias.
"Pot spune din inima ca succesul nostru se datoreaza in foarte mare masura companiei Zitec. Ei s-au ocupat si se ocupa in continuare de site-ul nostru cu cel mai inalt profesionalism, atat pentru partea de digital marketing, cat si dezvoltare software”, a declarat Marius Dragan, fondator iELM.
Potrivit reprezentantilor iELM, fiecare lansare e-commerce intr-o alta tara a venit cu un set nou de provocari: intelegerea tipurilor de utilizatori si a nevoilor acestora, a particularitatilor locale si a comportamentului de cumparare in online.
Echipa de experti in digital marketing Zitec s-a concentrat inainte de toate pe analiza comportamentului consumatorilor in diferite tari. Testarea mai multor scenarii, analiza potentialului pietei si identificarea canalelor care aduc cele mai bune rezultate au fost primii pasi pe care echipa de digital marketing i-a facut inca de la inceputul colaborarii cu iELM. Pe baza acestor informatii, monitorizeaza si optimizeaza permanent campaniile si elementele vizuale, identificand cu precizie factorii care influenteaza decizia de cumparare.
“Pentru a intelege cum functioneaza businessul in mediul online trebuie sa testezi constant, sa analizezi tot ce se intampla, felul in care percep oamenii brand-ul si comunicarea acestuia. Fiecare afacere din e-commerce este diferita si fiecare tara are particularitati culturale si sociale. In cazul iELM, cu ajutorul unei strategii bine definite si optimizare constanta, dupa un an de activitate am reusit sa generam vanzari de peste 1 milion de euro lunar, cu o eficientizare maxima a costurilor”, declara Dan Toma, Digital Marketing Director Zitec.
iELM este un retailer romanesc cu radacini suedeze, infiintat in 2013, in Suedia. Businessul a inceput ca o mica afacere de familie care creeaza si produce articole vestimentare in editie limitata si al carei scop este sa imbrace copiii in haine unice la pretul potrivit. In prezent, iELM are peste 80.000 de clienti si peste 100.000 de urmaritori pe Facebook, cu intentia de a se extinde in intreaga Europa. Hainele iELM pentru copii se pot comanda doar online si se evidentiaza fata de alte articole vestimentare prin materialele colorate si contrastele puternice.