Nu mai este nici un secret ca integritatea reclamelor este nesigura in spatiul public. Asociatiile profesionale urmaresc cu interes fenomenul care a ajuns astfel la cote alarmante in publicitatea de “exterior”. Jucatori si furnizori relevanti in publicitatea outdoor au derulat inclusiv campanii de informare pentru a preveni astfel de acte de vandalism.
Din pacate, in loc ca aceste distrugeri sa fie mai putin numeroase, vandalizarea publicitatii a ajuns sa faca parte din viata noastra, mai nou si in spatiul public de “interior”. Chiar daca nu il putem numi un canal media prin excelenta “indoor”, statiile de metrou gazduiesc zilnic astfel de “imbunatatiri” ale mesajului publicitar.
Indiferent ca ne aflam la Dristor sau la Aurel Vlaicu sau chiar in tunelul dintre cele doua magistrale de metrou de la Piata Unirii, astfel de printuri apropiate publicului calator devin un excelent mediu de exersare a creativitatii urbane.
Daca le-ati intalnit, faceti un bine si instiintati personalul de paza sau pe cel de la casele de acces in statii. Faceti un bine publicitatii care merita mai multa curatenie, dar si oamenilor de paza care nu au si camere de supraveghere la spate. Sau le puteti trimite la adplayers, pe adresa de mai jos si ne vom ocupa noi de aceasta rusine a publicitatii de astazi. Vandalizarea.
Vandalizarea in sine a publicitatii n-ar fi singura problema. Mesajul de pe gingasa mana a personajului din reclama culeasa astazi ascunde o problema la fel de importanta. Unde o fi celebra doamna a filmului Irina Margareta Nistor sa ne traduca mai frumos mesajele "creativitatii urbane", cel putin pentru auzul copiilor cu care mergem la metrou?
Mai mult in OOH, Vandalizarea