„Am ales sa investim resurse in campanii de informare a populatiei si de constientizare cu privire la pericolele nivelului crescut de colesterol LDL (asa-zisul „colesterol rau”) indemnand la masurarea valorii colesterolului LDL si la accesarea sfatului medical specializat”.
adplayers. info
Infinit Solutions a semnat pentru Fundatia CardioPrevent cea mai recenta campanie de comunicare pentru masurarea valorii colesterolului LDL, avand ca obiectiv prevenirea afectiunilor legate de cresterea nivelului de colesterol
„Motivatia campaniei are la baza rata foarte crescuta a mortalitatii cauzate de afectiunile cardiovasculare in Romania, boli legate fundamental de cresterea nivelului de colesterol”, spune dr. Dan Gaita, Presedinte al Fundatiei CardioPrevent, Profesor de Cardiologie si Membru in Comitetul Director al European Heart Network. „Din acest motiv am ales sa investim resurse in campanii de informare a populatiei si de constientizare cu privire la pericolele nivelului crescut de colesterol LDL (asa-zisul „colesterol rau”) indemnand la masurarea valorii colesterolului LDL si la accesarea sfatului medical specializat”.
Campania dezvoltata de Fundatia CardioPrevent alaturi de Infinit Solutions este structurata pe mai multe etape de-a lungul carora initiatorii acesteia isi doresc sa atraga atentia cat mai multor oameni asupra principalei probleme de sanatate a romanilor, responsabila de jumatate din decesele anuale.
Campania „Știu cat am” plaseaza valoarea colesterolului LDL printre numerele semnificative din viata oricui. Website-ul stiucatam.ro, special creat pentru aceasta campanie, pune la dispozitie informatii relevante despre colesterolul LDL, un quiz realizat de medici cardiologi si diabetologi prin care utilizatorul poate afla daca are un risc crescut de ateroscleroza (atacul de cord, atacul cerebral si insuficienta cardiaca sunt complicatiile cele mai redutabile).
Potrivit autorilor, in curand prin intermediul unei zone de forum, medicii Fundatiei isi vor dedica timp pentru a raspunde intrebarilor primite din partea utilizatorilor pe tema colesterolului. „Peste 80% din aceasta devastatoare patologie cardio-metabolica poate fi prevenita”, sustine dr. Dan Gaita.
Legatura dintre colesterolul LDL si numere? Un joc strategic de noroc, in care insa „hazardul” poate fi controlat, spun initiatorii campaniei. „Potrivit cercetarilor efectuate, am realizat ca oamenii sunt obisnuiti sa tina minte tot felul de numere, detalii de multe ori mai putin importante, dar nu isi stiu colesterolul. Mai mult, putini dintre ei fac diferenta intre LDL si HDL”, spune Alice Gavril, Head of New Business & Strategy.
“Odata cu noul an, cand majoritatea ne stabilim noi rezolutii, sa punem pe lista de cifre importante si cunoasterea LDL-ului si ce e de facut in functie de valoarea acestuia. Ne-am ferit sa realizam o campanie tipica prin care sa „speriem” publicul, am ales sa educam si sa inspiram prin puterea exemplului. Daca fiecare persoana care intra in contact cu Campania ar distribui mesajul catre un prieten, prin sectiunea speciala ‘Sustine campania’, am contribui la scaderea procentului mentionat mai sus”, a mai spus omul de strategie.
Mesajul campaniei din prima etapa, „Unele numere au nevoie de toata atentia ta”, ajuns si in atentia mai multor formatori de opinie din domenii diverse: sport, lifestyle, sanatate, frumusete, cultura, care au ales sa sustina campania prin exemplul personal, impartasind cu publicul lor numerele importante din viata lor, printre care si valoarea colesterolului LDL, indemnandu-i pe acestia sa ia actiune.
Echipa implicata in realizarea campaniei "Stiu cat am":
- Strategie: Alice Gavril; Alexandra Coscovelnita
- Creatie: Sorana Caracudovici; Ana Ciornea; Anca Masek, Marian Voicu; Dayan Dragan; Cezar Iliescu;
- Social Media: Madalina Balaban; Andreea Velicoiu
- Media: Andrei Cantoneru; Matei Paspan; Bianca Bacaintan
- Project Management: Beatrice Stroilescu; Mihaela Olteanu.
Mai mult despre Infinit Solutions
Infinit este o agentie full service multinationala, avand digitalul la baza si care ofera servicii la cheie de la consultanta si analiza de business si transformare digitala pana la strategie, project management, servicii de creatie, web development, mobile development si media buying, planning si raportare prin agentia de media din grup, The MasterPlan Agency. De asemenea, grupul ofera servicii de training, cursuri si masterclass-uri despre digital, tehnologie si marketing prin Infinit Academy.
Fundatia CardioPrevent este o organizatie non-profit care are ca obiective scaderea morbiditatii si mortalitatii prin boli cardiovasculare, respiratorii, diabet zaharat si boli metabolice in Romania, precum si cresterea calitatii vietii pacientilor cu aceste boli; dezvoltarea unui sistem integrat de asistenta medicala pentru prevenirea si tratamentul acestor afectiuni; efectuarea de actiuni de depistare in masa pentru identificarea persoanelor cu risc cardio-metabolic crescut. Mai multe informatii pe www.cardioprevent.org . Echipa de coordonare este formata din Profesor dr. Dan Gaita, dr. Gabriela Mut-Vitcu, dr. Andreea Dumitrescu, dr. Calin Lengher si dr. Bogdan Mut-Vitcu.
Mai mult in Interactive, Digital, Responsabilitate Sociala, CSR