(AdPlayers, Iulian Toma)
« Este greu de monitorizat intreg continutul sau publicitatea din 200-300 de site-uri », spune Val Voicu, managerul brokerului de media Adevolution, contactat dupa recentele articole AdPlayersCRITIC privind potentiale conflicte intre continutul site-urilor si platformele de brand ale investitorilor in comunicare online.
Voicu crede ca este greu de introdus clauze contractuale de continut. “Este greu de inclus intr-un contract cu un publisher o clauza privind continutul pe care alti investitori ai unei agentii ar putea sa il aiba in publicul tinta al unor alte branduri din portofoliu”.
Intrebat daca reteaua Adevolution pe care o reprezinta catre investitori si agentii are continut sau publicitate la productii pentru adulti, Voicu spune ca acest lucru nu se intampla. Managerul brokerului de media este de parere ca fiecare publisher care nu respecta promisiunile de continut risca scoaterea site-urilor respective din reteaua regiei care il reprezinta, si de aici pierderea banilor de publicitate din contractele cu agentiile si investitorii in marketing si comunicare.
Potrivit reprezentilor retelei, grupul de firme AdEvolution a inregistrat in anul 2009 o cifra de afaceri de peste 2,9 milioane de euro, desfasurand pentru clientii sai peste 850 de campanii. Portofoliul AdEvolution cuprinde peste 120 de site-uri. La acestea s-au adaugat in ultimele doua luni inca 16 nume noi, printre care Kappa.ro (peste 1,6 milioane de vizitatori unici in ianuarie 2011, conform Trafic.ro), ReteteCulinare.ro (549.000), NouNascuti.ro (263.000), MondoNews.ro (251.000), TravelWorld.ro (185.000).
Mai mult in AdPlayersCRITIC, Interactive