( adplayers , Iulian Toma) Intr-un raspuns in care multumeste adplayers pentru incercarea de a fi echidistant fata de subiect ( probabil n-am reusit ), iata ce spune agentia Armada Marketing, autoarea campaniei prezentate de pe site-ul uraste.ro, despre criticile aduse de oameni din comunicare: “Da, sunt critici, asta cred ca e evident. Dar ne-am bucurat sa fie si multe mesaje positive”, afirma intr-un raspuns oficial reprezentantii agentiei.
“Avand in vedere ca aceasta campanie s-a propagat in mediul online, stim cat de usor este sa arunci cu noroi, sa judeci la prima mana, mai ales acolo unde subiectul este delicat. Din fericire, aceste lucruri ne-au ajutat sa ne facem auziti si
“Mesajul campaniei noastre este mai puternic decat al celeilalte”
Intrebati cum comenteaza asemanarea izbitoare a reclamei cu un spot italian, vazut la Cannes, oficialii agentiei Armada se asteptau la analiza campaniei, insa au o parere diferita de criticii sai. “Stim ca atunci cand se intampla sa apara o campanie diferita de ceea ce este pe piata, e intoarsa pe toate fetele”.
“Diferenta dintre cele doua campanii este clara: in spotul italian se vorbeste despre un parinte care ia atitudine intr-o maniera hotarata impotriva bolii, in timp ce, in viralele noastre, cei care au grija de un bolnav se afla intr-o continua lupta interioara. Acolo noi aratam slabiciunile umane, tocmai asta e socant. Din anumite puncte de vedere mesajul campaniei noastre este mai puternic decat al celeilalte, dar in acelasi timp si mai controversat”.
Citeste si:
"O mizerie numita campanie" pe Uraste.ro
Mai mult in Conturi