Unilever lanseaza in Romania un brand de ingrijire a gospodariei cu o filosofie green. Campania Seventh Generation, cu Mindshare si Image PR
Joi, 22 August 2019

 

Credit: Unilever

Campania de comunicare a lansarii noului brand se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.

AdPlayers. info

Unilever isi extinde portofoliul de produse de curatare a casei si lanseaza, in Romania, brandul Seventh Generation. Noua linie are o abordare sustenabila, militand pentru puterea curateniei prin puterea plantelor, pentru a avea un viitor mai verde si mai curat, care va influenta bunastarea urmatoarelor sapte generatii.

Seventh Generation aduce in atentia consumatorilor un portofoliu de produse de curatare a casei lipsite de ingrediente sintetice, cum ar fi colorantii si inalbitorii sintetici, parfumul sau alcoolul, nucleul formulelor sale bazandu-se pe puterea naturii. Cu o expertiza de peste 30 de ani in domeniul produselor ecologice destinate curateniei si originar din SUA, brandul considera ca cel mai bun mod de a trai viata este atunci cand ai in minte viitorul comun.

Cum redefineste Seventh Generation conceptul de „curat”:

Pana la 97% ingrediente pe baza de plante;

Formule biodegradabile;

Parfumuri din 100% uleiuri esentiale obtinute din ingrediente naturale;

Fara parfumuri si inalbitori sintetici, COV (compusi organici volatili) si coloranti;

Pana la 99% plastic reciclat si 100% ambalaje reciclabile;

Certificare ecologica (EU Ecolabel);

Certificare cruelty-free Leaping Bunny (produse netestate pe animale);

0 ingrediente de origine animala.

„Unilever vine in intampinarea consumatorilor cu un nou brand de curatare a casei si le pune la dispozitie produse care se bazeaza pe puterea naturii. Seventh Generation este recunoscut in lume gratie efortului continuu de a proteja atat sanatatea oamenilor, cat si mediul inconjurator, lista vizibila de ingrediente fiind unul dintre laitmotivele brandului” spune Claudia Fulgeanu, HPC INCUBATOR Marketing Lead Unilever South Central Europe.

,,Campania de lansare se concentreaza, in principal, pe diferentiatorii pe care Seventh Generation ii aduce in categoria de produse home care de pe piata, cum ar fi abordarea 100% ecologica si sustenabila, lipsa ingredientelor ambigue si toxice, certificarile ecologice si cruelty-free sau formulele biodegradabile”, afirma oficialul de marketing Unilever

Campania de lansare a brandului Unilever se desfasoara impreuna cu agentiile Mindshare (servicii de media si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.

Din portofoliul Seventh Generation fac parte:

Detergenti lichizi pentru rufe;

Detergenti pentru vase pentru utilizare manuala;

Detergent universal;

Detergent pentru baie;

Tablete universale pentru masina de spalat vase.

Seventh Generation este disponibil in magazinele selectate DM, Mega Image, Bebe Tei, dar si on-line (ex: republicabio.ro, organik.ro, elefant.ro)

Mai multe informatii si noutati despre noul brand sunt disponibile pe site-ul oficial, dar si pe pagina de Facebook Seventh Generation Romania. #seventhgeneration #poweredbyplants #putereaplantelor

Din partea Unilever: Iulia Floricica (Brand Building Core Foods & Incubator Marketing Manager Unilever South Central Europe), Tijana Maljevic (Incubator Project Leader), Andra Ionescu (Key Account Manager New Channels and Incubator), Claudia Fulgeanu (HPC Incubator Markering Lead Unilever South Central Europe).

Din partea IMAGE PR: Larisa Minune (Account Executive)

Din partea MindShare (servicii de media): Lavinia Goia (Digital Connections Manager), Amalia Necula (Digital Connections Planner), Ramona Voicu (Account Manager)

Mai mult in Campanii, Conturi, PR


PUBLICITATE: