Unilever confirma rezultatul licitatiei: Mindshare pentru Romania.
Luni, 08 Octombrie 2012
 (Adplayers, Iulian Toma) Intr-o comunicare remisa adplayers la scurt timp de la publicarea rezultatutului licitatiei de media, Unilever confirma pentru adplayers decizia selectarii agentiei de media Mindshare, parte a grupului WPP, pentru mai multe tari din Europa inclusiv Romania. Surse adplayers aproximeaza bugetul de media pentru Romania cuprins intre 9 si 11 Milioane EUR.

Astfel, pe langa piata romaneasca, agentia de media Mindshare mai administreaza serviciile de planificare si achizitie de media in UK, Irlanda, Olanda, Belgia, Germania, Austria, Elvetia, Franta, Italia, Spania, Suedia, Danemarca, Finlanda, Norvegia, Bulgaria si Serbia. Aceeasi agentie mai administreaza serviciile de media si pe alte cateva piete din America de Nord si Asia.

Agentiile PHD si Initiative administreaza achizitiile pe alte piete. Parte a grupului Omnicom, agentia de media PHD (nu OMD), administreaza la randul sau contul de media pe alte piete din Europa: Polonia, Estonia, Letonia, Lituania, Cehia, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Croatia si Bosnia – Hertegovina. PHD mai gestioneaza si contul global de planificare de media

Parte a grupului Interpublic, compania de media Initiative va gestiona contul de media Unilever in Grecia, Portugalia, Rusia, Ukraina si Belorusia.

O parte dintre diviziile de produse au asigurate serviciile de planificare globala de PHD, iar altele de Initiative.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: