UniCredit a batut palma pe 2 ani cu Marks. Participantii in pitch: Nedezvaluiti.
Joi, 27 Septembrie 2012
( Adplayers, Iulian Toma) „Pitch-ul a avut loc la sfarsitul lunii august si atat bugetul cat si agentiile participante la licitatie sunt supuse clauzelor de confidentialitate ale colaborarii”, a afirmat pentru adplayers Iulian Padurariu, Managing Partner – Marks, completand stirea despre castigarea UniCredit Tiriac Bank.

„Serviciile pe care le vom furniza sunt: creatie, BTL si strategie. Contractul a fost semnat pentru o perioada de doi ani. In toamna aceasta vom lansa campanii pentru produse noi ale UniCredit".

Potrivit oficialului, Marks s-a diferentiat de celelalte agentii participante la pitch prin faptul ca a inteles foarte bine brief-ul si brand book-ul clientului si astfel a putut sa livreze cele mai potrivite solutii de strategie si creatie.

„UniCredit Tiriac Bank este cel de-al doilea mare client din domeniul serviciilor financiare pe care l-am castigat anul acesta, dupa ce la inceputul lui 2012 Groupama Asigurari Romania a devenit parte din portofoliul Marks" a mai declarat Iulian Padurariu, despre noii clienti ai companiei.

Conform reprezentantilor Marks, echipa care a fost implicata in proiectul care a facut obiectului licitatiei a fost urmatoarea: Creatie: Silviu Padurariu - Creative Director, Cosmin Cucu - Senior Art Director, Gheorghe Iosif - Graphic Designer, Adina Stanescu - Copywriter. Strategie: Iulian Padurariu - Managing Partner, Demis Ghindeanu - Managing Partner, Ioana Druta - Client Service Director.



Mai mult in Licitatia UniCredit:
Licitatie de marketing UniCredit, la Marks 

Bogdan Naumovici invins la "festivalul" UniCredit. Cine a mai fost in licitatie?
Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: