„Serviciile pe care le vom furniza sunt: creatie, BTL si strategie. Contractul a fost semnat pentru o perioada de doi ani. In toamna aceasta vom lansa campanii pentru produse noi ale UniCredit".
Potrivit oficialului, Marks s-a diferentiat de celelalte agentii participante la pitch prin faptul ca a inteles foarte bine brief-ul si brand book-ul clientului si astfel a putut sa livreze cele mai potrivite solutii de strategie si creatie.
„UniCredit Tiriac Bank este cel de-al doilea mare client din domeniul serviciilor financiare pe care l-am castigat anul acesta, dupa ce la inceputul lui 2012 Groupama Asigurari Romania a devenit parte din portofoliul Marks" a mai declarat Iulian Padurariu, despre noii clienti ai companiei.
Conform reprezentantilor Marks, echipa care a fost implicata in proiectul care a facut obiectului licitatiei a fost urmatoarea: Creatie: Silviu Padurariu - Creative Director, Cosmin Cucu - Senior Art Director, Gheorghe Iosif - Graphic Designer, Adina Stanescu - Copywriter. Strategie: Iulian Padurariu - Managing Partner, Demis Ghindeanu - Managing Partner, Ioana Druta - Client Service Director.
Mai mult in Licitatia UniCredit:
Licitatie de marketing UniCredit, la Marks
Bogdan Naumovici invins la "festivalul" UniCredit. Cine a mai fost in licitatie?
Mai mult in Licitatii