Unicef semnat de Nicola Porter Novelli impotriva abandonului scolar
Miercuri, 10 Martie 2010
  
Campanie: Reducerea abandonului scolar
Tip Media: TV (regim non-comercial)
Advertiser: Unicef Romania
Agentie: Nicola Porter Novelli

Creative Director: Emil Cioanca

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Dezvoltata de agentia Nicola Porter Novelli (The Group), campania „Toti copiii trebuie sa mearga la scoala” trage un semnal de alarma asupra cresterii numarului de copii aflati in situatia de a abandona scoala. Potrivit reprezentantilor campaniei, agentia de relatii publice si comunicare fondata de Mihaela Nicola a intermediat parteneriate cu principalele canale de televiziune care vor difuza clipul publicitar in regim de spot non-comercial.

Campania se va desfasura la nivel national pe cele mai importante canale TV in perioada 1 martie - 15 aprilie 2010. Comunicarea dezvoltata de agentie consta in realizarea si derularea campaniei TV ce vizeaza strangerea de fonduri prin transmiterea unui SMS cu valoare de 2 Euro la numarul 848.

„Ideea creativa a spotului s-a bazat pe clasica ruta de creatie „Extreme consequence” abordata intr-o cheie metaforica”, spune Emil Cioanca, Creative Director Nicola Porter Novelli. „Totodata, ne-am propus sa punctam efectele problematicii , fara a aborda toata paleta de cauze. Fiecare element al spotului, de la casting, actori, locatie, pana la costume a fost  extrem de important si special gandit pentru a reda cat mai sincer mesajul dorit”.


PUBLICITATE: