UniCredit Bank a batut palma cu Summer Well 2015. Ce obiective are?
Vineri, 07 August 2015
 adplayers. Iulian Toma

UniCredit a baut palma cu festivalul de muzica Summer Well, pe care il sustine pentru al doilea an consecutiv. Evenimentul  va avea loc in acest an pe 8 si 9 august pe domeniul Stirbey din Buftea. Din estimarea organizatorilor, in fiecare zi la festival sunt asteptati peste 15.000 de persoane.

Incepand din acest an, UniCredit si-a propus astfel sa transforme fiecare editie Summer Well intr-o experienta de promovare a tinerilor artisti vizuali din Romania. Pentru Summer Well 2015, autorii proiectului l-au cooptat pe omul de design Ghica Popa. Totul in cadrul unui parteneriat prin care banca sustine evenimentul si pentru atingerea unor obiective de marketing ambitioase.

Ce vrea UniCredit Bank de la Summer Well?

„In calitate de official currency provider si partener al festivalului Summer Well, UniCredit Bank isi propune in primul rand sa ofere servicii impecabile in tot procesul de achizitie la festival. Anul acesta am pus la dispozitia participantilor 12 POS-uri la casele de jetoane si 1 ATM. Eficienta tranzactiilor contribuie, pe langa fluidizarea procesului si la atingerea obiectivelor de business care tin de maximizarea veniturilor. Pe langa componenta de infrastructura, in parteneriat cu Visa incurajam plata cu cardul printr-o tombola cu premii instant si un premiu de 1.000 de Euro” a declarat pentru adplayers Maria Besnea (foto), Stakeholders' Engagement & Sponsorship Senior Officer, reponsabila de parteneriatul  intre Unicredit si Summer Well.

„Din punct de vedere al expunerii brand-ului, Summer Well este pentru UniCredit Bank o oportunitate de a-si intari pozitionarea in relatie directa cu publicul sau tinta: public tanar si activ”

Potrivit Mariei Besnea, banca tinteste „Intarirea pozitionarii de brand in relatie cu targetul bancii (20 - 45 ani / urban, tineri profesionisti) : 'In viata uneori e usor, alteori e greu. Suntem aici oricand'” mesaj pe care parteneriatul il sustine prin toate facilitatile oferite (transport RATB, parteneriat UBER, garderoba, ATM, POS etc.)”

O alta sarcina urmarita de oamenii de marketing UniCredit in parteneriatul cu Summer Well este „Fidelizarea clientilor UniCredit prin facilitatile oferite (branding special pentru parteneri, servicii - UBER)”

Nici implicarea sociala nu a fost uitata. „Intarirea pozitionarii de CSR a brandului (implicarea sociala, sustinerea artei si culturii) prin angajamentul de a sustine la fiecare editie un tanar artist graphic / vizual roman” este ceea ce UniCredit urmareste incepand cu editia 2015. In acest an, acest obiectiv este urmarit prin parteneriatul cu artistul graphic Ghica Popa, care a realizat materialele de comunicare ale campaniei.

Cine a pus „banul” pe masa?

„Din punct de vedere al expunerii brand-ului, Summer Well este pentru UniCredit Bank o oportunitate de a-si intari pozitionarea in relatie directa cu publicul sau tinta: public tanar si activ”

„Interactiunea cu brandul? Prin toate facilitatile pe care le punem la dispozitie in cadrul festivalului (suplimentarea numarului de autobuze RATB, transportul gratuit cu UBER pentru clientii UniCredit cu card Visa, serviciul de garderoba etc.) ne-am dorit sa aratam ca interactiunea cu brandul UniCredit reflecta cat se poate de concret promisiunea noastra de a fi alaturi de clientii nostri: 'In viata uneori e usor. Alteori e greu. Suntem aici oricand.'

Promoveaza artisti grafici

”Nu in ultimul rand, Summer Well a fost o oportunitate pentru a ne reafirma angajamentul de a sustine arta prin promovarea tinerilor artisti grafici romani prin colaborarea cu Ghica Popa care a realizat materialele de comunicare si promovare pentru UniCredit Bank” , spune Maria Besnea.

Bugetele

Intrebati la cat s-au ridicat investitiile in proiect, Maria Besnea nu a dezvaluit costurile totale ale proiectului, motivand clauzele de confidentialitate  cu mai multi parteneri implicati in eveniment.

„Din punct de vedere al bugetelor de sponsorizare si promovare vorbim despre un efort comun in parteneriat cu Visa, sumele fiind confidentiale”.

Potrivit informatiilor adplayers, ca tactici de comunicare, investitia media s-a concentrat intr-un parteneriat cu Eventim si pagina de Facebook UniCredit care timp de 5 zile a gazduit un concurs cu premii - invitatii la festival. Toti cei care vizitau pagina erau invitati sa intre intr-un joc cu indicii care dezvaluiau beneficiile pe care UniCredit le pune la dispozitie la Summer Well 2015. Costul media pentru promovarea postarilor din cadrul concursului s-au ridicat la cateva sute de euro pentru a spori vizibilitatea in randul audientei vizate.

„Pentru a maximiza impactul, am mizat si pe diseminarea informatiilor pe canalele de comunicare ale partenerilor, pe informarea directa a reprezentantilor media si a comunitatii de bloggeri si influenceri din online” spune reprezentanta UniCredit.

„Pentru diferentierea brandului in plaja de parteneri, am realizat materiale personalizate Ghica Popa pentru invitatii UniCredit (tricouri si bratari). Costurile totale s-au ridicat la aproximativ 1.000 de Euro"



Mai mult in Eveniment


PUBLICITATE: