Un gand bun si o productie cu loc de mai bine. Gerovital, Unirea la Feminin.
Marti, 06 Martie 2018
 

Gerovital, Unirea la Feminin  
Credit: Farmec / Youtube

adplayers. Iulian Toma

„Au trecut 100 de ani de la Marea Unire, insa femeile continua sa fie dezbinate. Luptam pentru egalitatea dintre sexe, luptam sa fim in pozitii de top management, insa intre noi, ne judecam cel mai aspru. Poate a venit momentul sa schimbam mersul lucrurilor, sa incurajam femeile sa se uneasca in frumusete si sa ajute alte femei.

De centenar, alatura-te Unirii la feminin si hai sa ne schimbam povestea in bine!

Cumpara produse Gerovital si da sansa la ingrijire personala femeilor din grupurile vulnerabile”


Unirea la feminin. 1 martie – 1 decembrie 1918
.

De unde ideea campaniei? Aflam de pe site-ul campaniei unirealafeminin.ro

„Ideea campaniei a pornit de la faptul ca, desi traim intr-o societate in care se discuta intens despre egalitate intre sexe, egalitate de sanse, acces la educatie, tot femeile sunt cele care se judeca cel mai aspru chiar pe ele insele, mai ales cand vorbim despre frumusete si ingrijire personala.:

Astfel am initiat campania “Unirea la feminin”, prin care promovam solidaritatea feminina si bunatatea, ca fiind cele mai inalte forme ale frumusetii. Asadar, pentru a fi unite in frumusete, va indemnam sa cumparati produse Gerovital si sa dati sansa la ingrijire personala si unei alte femei.

In cadrul campaniei desfasurate intre 1 martie si 1 decembrie 2018, o parte din valoarea produselor Gerovital achizitionate de romance din toate canalele de vanzari (online, magazine de brand Gerovital, hypermarketuri etc) va fi transformata in seturi de produse de ingrijire personala (deodorante, geluri de dus, sampoane, creme de fata), destinate femeilor din grupurile vulnerabile, defavorizate si care au acces limitat la acest tip de produse”

Gandul bun, productie cu loc de mai bine.

Mesajul Gerovital este vizibil si pe contul Youtube al producatorului Farmec de produse de ingrijire personala si pe site-ul Farmec.ro . La o prima vedere - un gand bun in categorie, pentru o cauza nobila - Ingrijirea: „Cumpara produse Gerovital si da sansa la ingrijire personala femeilor din grupurile vulnerabile”.

Cu o executie pe versuri romanesti si acorduri englezesti, cele cinci frumoase doamne si domnisoare care apar intr-un filmulet de trei minute incearca sa convinga publicul tinta al marcii sa cumpere produse Gerovital pentru a da o sansa la ingrijire personala celor care si-o permit mai putin.

Trei minute de gand bun, in care executia pune semne de intrebare unor oameni de creatie si productie care sunt de parere ca Gerovital merita ceva mai mult:

„Praf, audio si editarea video” spune O.D, cu 30 de ani de experienta in a diseca tehnic o productie buna de una mai putin buna.

„Muzica din fundal, desi e de calitate, dauneaza ansamblului... efectul voce peste voce e un narav rau al avp-ilor din ultima vreme... si rea ideea de a asocia cintece in engleza cu unirea si tricolorul... presimteam ca se va ajunge aici, dar speram totusi sa nu... se simte ca unirea e un pretext comercial... Imi place brandul Gerovital, admir ce a facut Craita si oamenii ei pe ATL... dar subcampania asta este cam de mintuiala si se simte” opineaza si F.D., om de creatie cu state vechi in publicitate, vorbind despre noua productie a cunoscutului brand de ingrijire personala.

Desi ar trebui, cel putin teoretic, sa isi apropie doamnele si domnisoarele, L.G., fosta jurnalista, acum consultant in marketing si comunicare se intreaba si ea: "Eu ar trebui sa fiu in target? Nu ma simt".

Cel mai probabil, responsabilii de marketing de la Farmec sunt multumiti de interesanta realizare a proiectului de comunicare Gerovital de Martisor care se va prelungi pana la 1 Decembrie 2018. Altfel n-ar fi aprobat scenariul, nu?

Dincolo de productia "Gerovital. Unirea la feminin" in care era loc de mai bine, felicitari pentru gandul bun al marcii romanesti care merita toata lauda. Daca fiecare marca de ingrijire personala ar da o mana de ajutor celor aflati in grupuri vulnerabile, Romania ar putea fi mai buna, de centenar.

Mai mult in Conturi,





PUBLICITATE: