USR si ALDE dirijeaza circulatia. N-ai pe unde sa treci de publicitate electorala.
adplayers. Iulian Toma
Bucurestiul are noi ofiteri de ordine la circulatie. USR si ALDE si-au trimis cadrele sa dirijeze traficul electoral pietonal, dar nici traficul rutier nu a fost lasat in drum. Trecere de pietoni sau iesire de la Metrou, aproape ca nu mai ai pe unde sa calci fara sa te impiedici de prisme si corturi eletorale. Puse in mijlocul intersectiei la Baneasa ori in fata aripilor de la Piata Presei Libere, mesajele electorale intra si in ochiul traficului rutier.
Primul venit, primul servit. Pentru al doilea, nici n-ar fi loc.
Pozitionate in locatii pe principiul „primul venit, primul servit”, pentru al doilea nici n-ar fi loc. Al doilea cort sau a doua prisma nici n-ar mai avea unde sa fie asezata la iesirea din statia de metrou Pipera. Cortul USR sta fix in mijlocul drumului de la iesirea din statie.
Cat incurca circulatia? E lesne de inteles. La ore de varf, nici intreg drumul nu ajunge pentru puhoiul de oameni care vin la treaba in cea mai aglomerata zona de cladiri de birouri deservita doar de o singura statie de metrou. La fel se intampla si la Aurel Vlaicu. Dar nici Aviatorilor nu se simte mai bine. Doar ca iesirea de la Piata Charles de Gaule a scapat in campania aceasta. Dar, stati asa. Campania este abia la inceput. Probabil ca urmeaza sa vedem corturi si aici in curand.
ALDE indrazneste mai mult.
Mergand pe sloganul campaniei, ofiterii de circulatie electorala platiti de ALDE au indraznit atat de tare sa incurce mersul pe drum, ca si-au asezat prismele electorale fix in capul trecerilor de pietoni, fara sa se intrebe daca blocheaza sau nu circulatia. Daca omul de rand care isi lasa masina la intamplare pe trecerea de pietoni poate incasa o amenda de la politie atunci cand isi parcheaza masina aiurea, politicienii se pare ca sunt scutiti de amenda. Sau poate ca sunt amendate si mesajele electorale, dar oamenii isi asuma vizibilitatea in schimbul unei amenzi.
Nici nu punem la socoteala organizarea de licitatii publice pe locatii unde al doilea cort sau prisma nu ar mai avea loc. Daca aceste structuri pot fi autorizate de primarie, pentru ca si aici legea publicitatii stradale este extrem de stricta si nu permite astfel de locatii, licitatiile publice ar fi probabil cea mai buna solutie de administrare a situatiilor care incurca nu doar circulatia, ci ofera si un peisaj dezolant intregului oras.
Intr-o capitala fara lege in publicitate, batalia electorala care ne promite ca fiecare partid va lucra pentru cetatean tocmai si-a ridicat poalele-n cap. Si-a pus sandramaua cu reclama cum a vrut, unde a vrut. Fara sa tina cont ca atunci cand impiedica circulatia pietonilor sau vizibilitatea in traficul auto, tot pentru cetatean ar trebui sa lucreze. Insa, cine mai stie ce este bine si ce este rau in publicitatea stradala? Poate ca impiedicarea circulatiei este in folosul cetateanului.
Daca ati mai intalnit astfel de "bune practici" si situatii in care publicitatea electorala incurca traficul pietonal sau rutier, adplayers le asteapta. Ceva ne spune ca vom avea de lucru pana vom taia porcul la Craciun. Caci despre cand se vor implini promisiunile politicienilor, stim. Cand o zbura porcul.
Mai mult in Outdoor, OOH, Legislatie, Reglementare, Publicitate Stradala,