"DHL is Faster". Mesaj distribuit de UPS, TNT si DPD. Platina si Aur la AME Awards.
adplayers. Iulian Toma
Cum vi se pare, in era cumparaturilor online, viitorul unei companii de logistica care isi marketizeaza produsul? Si ce ati zice daca aceasta promisiune este construita chiar de concurenta? Aceasta este, pe scurt, povestea campaniei “Trojan Style” DHL semnata de Jung von Matt Germania, premiata cu Platin si Aur la AME Awards.
Fara sa stie ce transporta, UPS, TNT si DPD au “lucrat” pentru DHL transportand panouri cu mesajul “DHL is faster” (“DHL este mai rapid” n.red) gratie unei folii termosensibile. Plasate cu grija la adrese de destinatie, inregistrarile video ale “carausilor” au devenit mesaje virale pe Internet, cu peste 5 milioane de vizualizari.
Semnata de agentia germana Jung von Matt, campania “Trojan Style” a luat Platina si Aur pentru eficienta in comunicare la festivalul AME Awards. Toata comunicarea a fost livrata cu o productie de doar 5.300 EUR. Felicitari agentiei si nu in ultimul rand UPS, TNT si DPD pentru performanta campaniei.
Toate creditele pot fi gasite in Castigatorii AME Awards
Company: Jung von Matt AG
Award: AME Gold Medallion
Brand: DHL
Title: Trojan Mailing
Country: GERMANY
Competition: use of medium
Category: guerrilla / alternative media