Tymbark Maspex a ales pentru Salatini conceptul Friendly Monsters de la Cocoon Bucharest
Marti, 30 Septembrie 2014
adplayers. Iulian Toma
Mai mult in Licitatii, Branding
Tymbark Maspex Romania a ales pentru Salatini Junior Crackers conceptul Friendly Monsters de la agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest.
Castigat in prima parte a anului in urma unei licitatii Tymbark Maspex la care au participat mai multe agentii, proiectul de branding de produs este estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR.
Castigat in prima parte a anului in urma unei licitatii Tymbark Maspex la care au participat mai multe agentii, proiectul de branding de produs este estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR.
"Inca din momentul brief-ului obiectivul designerilor a fost acela de a crea un univers atractiv pentru copii, dar care sa se diferentieze la raft prin elemente vizuale sau unicitatea personajelor" afirma designerii Cocoon Group.
"Pentru ca ne adresam in principal copiilor, conceptele de design s-au inspirat din mediul in care acestia se regasesc cel mai adesea - universul personajelor de desene sau filme animate, identificand acele caractere sau situatii potrivite"
"Pentru ca ne adresam in principal copiilor, conceptele de design s-au inspirat din mediul in care acestia se regasesc cel mai adesea - universul personajelor de desene sau filme animate, identificand acele caractere sau situatii potrivite"
Potrivit autorilor, Conceptul ales – Friendly Monsters – tine cont de atributele brand-ului (vesel, jucaus, prietenos) si pune accentul pe personajele ilustrate special pentru gama Salatini Junior: o familie de 3 monstruleti (Tzank, Zdrank si Prank) care ii invita pe copii la joaca dar si la degustat biscuiti. Produsul este adus cu adevarat in prim plan fiind usor de remarcat de catre copii, acestia avand 3 alternative din care pot alege: biscuitii sarati in forma de litere sau cifre, biscuitii in forme de animalute cat si sticks-urile twist, o forma unica pe piata din Romania.
"Prin Salatini Junior ne dorim sa punem bazele unei categorii dedicate copiilor intre 4 si 10 ani - inexistenta pana acum - snacks-urile usor sarate pentru copii, care pe langa un gust foarte bun au acum si aprobarea parintilor si bunicilor datorita retetei special dezvoltate: continut redus de sare si un complex de vitamine. Designul de ambalaj se adreseaza in primul rand copiilor, cei 3 monstrii special ilustrati devin parteneri de joaca si se vor regasi in
toate punctele de comunicare cu copiii “ spune Carmen Sologan, Brand Manager Salatini.
“Noua gama Junior vine sa completeze portofoliul cunoscutului brand Salatini cu produse dedicate copiilor, cu retete special dezvoltate pentru acestia. Intentia noastra pe termen lung este sa consolidam aceasta sub-gama prin aducerea a cat mai multor inovasii ti sa devenim astfel prima alegere la raft in aceasta categorie“ a declarant Catalin Iagaru, Marketing Director.
Echipa Cocoon Group implicata in procesul de design al gamei Salatini Junior a fost compusa din: Andreea Bora - Designer, Evgheny Razzhivin – Senior Designer, Simona Straut - Managing Director CG Bucharest. Din partea Tymbark Maspex au coordonat proiectul: Carmen Sologan – Brand Manager si Catalin Iagaru - Marketing Director.
Mai mult in Licitatii, Branding
PUBLICITATE:
Alte articole din Conturi:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: