"Trei surori" Fine Goods la Brands & Bears si Media Investment
Vineri, 08 Octombrie 2010

Fine Goods "Trei surori"
Branding & Packaging: Brands & Bears 
Media: Media Investment (The Group)
Productie: Dove Production


(AdPlayers, Iulian Toma)

"Trei Surori", masterbrand alimentar creat de compania Fine Goods, lucreaza cu Brands & Bears si Media Investment pentru comunicarea din Romania, potrivit informatiilor AdPlayers. Tras de casa de productie Dove Production si regizorul Radu Muntean, serviciile de branding si packaging sunt asigurate de Brands & Bears, iar Media Investment (The Group) se ocupa de administrarea contului de media.

„Am fost alesi in urma unei prezentari de portofoliu”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Bulfinschi, Managing Director la Brands & Bears, despre castigarea contului de branding si Packaging de la Fine Goods. „Campania a fost realizata pe baza scripturilor proprii ale clientului si transpusa pe ecran cu ajutorul casei de productie Dove Production si a maiestriei regizorale a echipei lui Radu Muntean”.

" „Trei surori” de la Fine Goods va acoperi o gama larga de categorii, dintre care: produse din carne, ready meals si dressings, sub valori cum sunt autenticitatea, caldura si umorul, toate intr-o reprezentare moderna, contemporana si non-conformista”, adauga Bulfinschi.

Potrivit reprezentantilor agentiei, din bucataria celor Trei Surori” este o campanie de advertising ce cuprinde in prezent 2 TV spoturi de produs (Spot Pate, Spot Ready Meals) ce vor fi urmate cat de curand si de alte 2 spoturi

Autorii comunicarii afirma ca spotul portretizeaza trei surori diferite ca varsta si personalitate, angajate intr-o “telenovela de bucatarie” cu glume, refrene muzicale si mici conflicte avind ca rezultat “fabricarea” in bucatarie a produselor Trei Surori.

Conform revistei Modern Buyer, compania Fine Goods are in spate unul dintre cei mai mari producatori de conserve de carne din Polonia, Mispol, care a hotarat sa intre in Europa cu un brand adaptat nevoilor consumatorilor. Pentru Romania, producatorul a ales un portofoliu initial de 19 sku-uri, impartite in trei categorii, tinandu-se cont de segmentarea pietei romanesti - pateuri, conserve de carne si ready meal.

Mai mult in Conturi, Licitatii.


PUBLICITATE: