Bugetele Secom de publicitate, PR si comunicare online au fost castigate de McCann Bucuresti, McCann Health si MRM
adplayers. Iulian Toma
Trei licitatii, 10 agentii si buget de 500.000 – 1 milion de euro. Concursurile pentru bugetele Secom de publicitate, online si PR au fost castigate de McCann Bucuresti, MRM si McCann Health, potrivit unor surse adplayers apropiate licitatiilor.
Contactati de catre adplayers, oficialii de comunicare Secom nu au dezvaluit detalii despre buget dar au confirmat existenta proceselor de selectie. Comunicarea Secom a afirmat ca cei selectati vor face subiectul unei comunicari oficiale a companiei la momentul potrivit.
Din informatiile adplayers, licitatia de publicitate a avut patru concurenti, cea online - trei agentii iar cea de relatii publice si comunicare - alte trei agentii. Potrivit unor surse din piata, bugetul de servicii de marketing si comunicare Secom ar putea fi cuprins intre 500.000 de euro si 1 Milion de euro pe an.
Mai mult in Licitatii