(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Western Union a trimis (rapid) pe piata, din luna august, noua campanie de comunicare si noul spot a carei realizare este semnata de echipa Western Union Turcia si Leo Burnett Londra. Potrivit oficialior de comunicare filmarile s-au efectuat �n Ucraina.
Spotul a fost pregatit pentru Europa de Est si este parte din noua campanie de comunicare Western Union. Dupa cum sustin cei de la Western Union, Rom�nia este prima tara �n care se difuzeaza spotul, urm�nd ca, p�na la sf�rsitul anului, sa se lanseze �n majoritatea tarilor din Europa de Est.
Local, noua campanie de comunicare Western Union va continua prin creatii �n print, outdoor si materiale pentru punctele de v�nzare, dezvoltate local de Leo Burnett Rom�nia, agentie cu care compania si-a �nceput colaborarea din anul 2004. Punctual, pe proiecte de BTL , Western Union colaboreaza si cu Mercury Promotion, au afirmat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro reprezentantii de comunicare ai Western Union.
P�na la sf�rsitul anului
Spotul va fi difuzat �n Rom�nia p�na la sf�rsitul anului �n varianta de 30 de secunde. �n prezent, el este difuzat pe posturile Antena 1, Pro TV si Realitatea TV. Agentia de media prin care se va derula campania Western Union �n Rom�nia este Starcom.
Potrivit companiei, noua comunicare pune accent pe rapiditatea transferului de bani si pe numarul mare de locatii, av�nd �nsa o �ncarcatura emotionala mult mai mare, iar conceptul vizual si mesajele vin sa �ntareasca si sa sustina, �ntr-un mod mult mai clar, mesajul celei mai recente campanii de imagine Western Union, �It�s so much more than money�, spun ei.
ConceptulContinutul este articulat pe situatii din viata reala, spun oficialii Western Union, unde perechea care �si trimite bani, trimitator si primitor, �si regaseste armonia si unitatea folosind serviciul de transfer de bani Western Union. Aceasta pereche este reprezentata fie prin soti, frati, parinti si copii, fie prin prieteni apropiati.
Adaptat la noul context social, �n care migratia fortei de munca este foarte mare, spotul prezinta personaje din tari si medii diferite. Emotiile pe care acestia le traiesc sunt asemanatoare: departarea de cel drag, dorinta de a-i fi alaturi la greu, de a-i face surprize placute si de a-l asigura at�t de suportul sau moral c�t si de cel material. �nglob�nd toate aceste trairi, serviciul Western Union devine mai mult dec�t o simpla trimitere de bani catre cei dragi.
�n Rom�nia, dupa cum precizeaza oficialii Western Union, serviciul de transfer de bani este disponibil �n peste 2.800 de locatii ale agentilor Angelo Costa Ro Group SRL, Banca Rom�neasca Membra a Grupului National Bank of Greece, Banca Transilvania, Bancpost, BRD � Groupe Soci�t� G�n�rale, Posta Rom�na, Raiffeisen Bank.
..
.