Traian Basescu a mers pe Social Media cu Republika
Marti, 16 Martie 2010


 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Aproximativ 6.000.000 de romani au intrat in contact online cu mesajele lui Traian Basescu in ceea ce a fost cea mai apriga campanie pe mediul online de pana acum in Romania”, spun oficialii Republika Interactive, agentie de comunicare interactiva care s-a ocupat de componenta Social Media a campaniei prezidentiale pentru Traian Basescu.

Potrivit noului site al companiei interactive conduse de Justin Kadima (foto), spre deosebire de alte campanii electorale, in 2009 mediile sociale au facut diferenta la nivel de rezultate, iar Internetul a fost un factor decisiv pentru castigarea acestor alegeri prezidentiale.

Parte din victoria lui Basescu, comunicarea in mediile sociale de care s-a ocupat Republika  a presupus campanii pe mediile sociale, guerilla marketing, activism online, materiale video cu grad inalt de viralitate, comentarii pe siteurile aflate in atentia electoratului online, transmiterea si propagarea mesajelor de campanie pe Facebook, Twitter si in celelalte medii sociale prin diverse metode.

Modelul comunicarii interactive a venit din campania prezidentiala a lui Barack Obama din 2008 in SUA, in care s-au folosit Facebook, Twitter si alte medii sociale ca mecanisme de propagare a mesajului electoral in mediul online, comunicare unde s-a lucrat punctual, dupa un calendar bine stabilit si s-au masurat in fiecare moment feedbackul si rezultatele obtinute.

Detalii despre cum a exploatat Traian Basescu mediile sociale cu Republika Interactive, in descrierea proiectului, pe noul website al agentiei, republika.ro 


PUBLICITATE: