Trade Ads a oprit bannerele BCR si Romtelecom. Beyond & AllianzDirect love clicks.
Luni, 28 Martie 2011

 (AdPlayers, Iulian Toma) 
Scoase la scurt timp dupa aparitia articolului in AdPlayers (joi, 2 martie 16:00), campaniile online ale BCR si Romtelecom langa promo-urile de pe site care promoveaza filme pentru adulti au fost oprite de brokerul de media Trade Ads, unul dintre furnizorii spatiului online pentru agentiile de media si clienti. 

Reprezentantii Trade Ads nu au putut fi contactati pentru a avea o pozitie oficiala. Din informatiile AdPlayers brokerul de media a renuntat la colaborarea cu site-ul, eliminand inclusiv codurile de administrare a bannerelor. Surse apropiate companiei au afirmat ca oricarei regii i-ar fi imposibil sa verifice respectarea clauzelor contractuale privind continutul online oferit de fiecare furnizor in parte in fiecare zi.

Ca lucrurile stau probabil asa, o dovedeste o alta campanie monitorizata astazi pe acelasi site. Langa bannere care promite campanii la 10 EUR pe luna pozitionate langa alte productii pentru adulti, un alt mare brand de business, AllianzDirect (AllianzTiriac) ia locul achizitiilor scoase din planul site-ului de Trade Ads. Regia Beyond reface planul de business online al site-ului care promoveaza filmele XXX cu o campanie pentru asigurarile de vacanta, CASCO si RCA de la Allianz Direct (AllianzTiriac), cu siguranta departe de valorile de brand ale clientului. 

Un specialist interactiv “multumeste" public AdPlayers

Desi AdPlayers nu a acuzat in niciun fel raspunderea agentiilor de media in privinta campaniilor monitorizate, un responsabil digital de la o companie de media care administra unul din conturile monitorizate a reactionat “multumind’ in felul sau ca materialul publicat i-a indepartat clientul de continutul XXX. Intr-un articol independent pe blogul personal, specialistul nostru raspunde articolului critic din AdPlayers cu un post dedicat subsemnatului, facand trimitere la administrarea campaniilor “automatizate” catre Trade Ads, departand astfel subiectul de campaniile planificate prin Google.

Desi seniorului nostru se pare ca i-au scapat bannerele Kinder servite de Google, este de subliniat ca articolul de la sfarsitul saptamanii trecute nu incrimina furnizorul vreunei solutii de administrare de bannere, ci practicile automatizate de alaturare nefireasca a unor campanii care promoveaza productii XXX alaturi de cele care promoveaza banci, telecom sau produse pentru copii. Atat bannerele administrate de Trade Ads (BCR si Romtelecom), cat si cele servite prin Google, apartinand London School of Finance & Business sau Kinder, nu pot sa aduca valoare adaugata unui brand ci dimpotriva.

Dar de unde si pana unde raspunde o agentie de contul de media si cand incepe raspunderea furnizorului de spatiu in dificila sarcina a integrarii campaniilor online in platformele de brand ale clientilor vom mai vorbi zilele viitoare in AdPlayers.

Mai mult in AdPlayersCRITIC


PUBLICITATE: